• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Time and Media Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Time and Media Markets

ISBN-13: 9780805841138 / Angielski / Twarda / 2002 / 192 str.

Alan B. Albarran; Angel Arrese Reca
Time and Media Markets Alan B. Albarran Angel Arres 9780805841138 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Time and Media Markets

ISBN-13: 9780805841138 / Angielski / Twarda / 2002 / 192 str.

Alan B. Albarran; Angel Arrese Reca
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection examines time and its relationship to the impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from international authors analyse time constraints and competition between different media; the quantity and quality of time spent in media consumption, audience and readership time valuation/costing/pricing; and the emergence of new media business around individual time management. Specific topics examined include: a philosophical look at the concept of time and its application to media markets; temporal aspects of media distribution for the media industries, and how time affects their activities; the impact of increasing media industry consolidation and convergence on managerial effectiveness; approaches to time by CNN and its various cache of new channels, in a managerial context; and the application of niche theory as a framework to examine competition between the Internet and television.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805841138
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000013045
Ilość stron:
192
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
25.55 x 14.53 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"For researchers with interests related to time and media questions, the book can be a helpful source and a valuable foundation for developing and expanding study in the area."
—Journalism & Mass Communication Quarterly

"...Time and Media Markets contains nine studies for our consideration. The result is a book that has the breadth of a good conference and the rigor that comes from review....The strength of the book lies in the ideas rather than the evidence. While narrowly focused, challenging theoretical investigation is sorely needed in media scholarship. Even if one doesn't wish to investigate time, the process of breaking apart a construct and rigorously evaluating it a worth academic exercise."
—The International Journal of Media Management

Contents: Preface. A.B. Albarran, A. Arrese, Time and Media Markets: An Introduction. J. Durand, Media and Representation of Time. D.G. MacDonald, J.W. Dimmick, Time as a Niche Dimension: Competition Between the Internet and Television. R.G. Picard, M. Grönlund, Temporal Aspects of Media Distribution. D. Shaver, M.A. Shaver, The Impact of Concentration and Convergence on Managerial Efficiencies of Time and Cost. M. Medina, Time Management and CNN Strategies (1980-2000). D.H. Goff, Online, Time Is Money: Internet Growth and the Cost of Access in the United Kingdom and Europe. F.J. Pérez-Latre, Advertising and Internet Usage: A Perspective From Time and Media Planning. A. Nieto, Media Markets as Time Markets: The Case of Spain. P.F. Phalen, Trading Time and Money for Information in the Television Advertising Market: Strategies and Consequences. A. Arrese, A.B. Albarran, Time and Media Markets: Summary and Research Agenda.

Alan B. Albarran, Angel Arrese Reca

Albarran, Alan B. Alan B. Albarran is the chair of the Department of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia