• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

ISBN-13: 9781032478487 / Angielski

David Travis; Philip Hodgson
Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy David Travis Philip Hodgson 9781032478487 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Think Like a UX Researcher: How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

ISBN-13: 9781032478487 / Angielski

David Travis; Philip Hodgson
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Think Like a UX Researcher will challenge your preconceptions about user experience (UX) research and encourage you to think beyond the obvious. It provides a dive-in-anywhere book that offers practical advice and topical examples.

Think Like a UX Researcher will challenge your preconceptions about user experience (UX) research and encourage you to think beyond the obvious. You’ll discover how to plan and conduct UX research, analyze data, persuade teams to take action on the results and build a career in UX. The book will help you take a more strategic view of product design so you can focus on optimizing the user’s experience. UX Researchers, Designers, Project Managers, Scrum Masters, Business Analysts and Marketing Managers will find tools, inspiration and ideas to rejuvenate their thinking, inspire their team and improve their craft.

 

Key Features

  • A dive-in-anywhere book that offers practical advice and topical examples. 

  • Thought triggers, exercises and scenarios to test your knowledge of UX research.   

  • Workshop ideas to build a development team’s UX maturity. 

  • War stories from seasoned researchers to show you how UX research methods can be tailored to your own organization.
  • Kategorie:
    Sztuka
    Kategorie BISAC:
    Computers > Internet - Web Design
    Computers > User Interfaces
    Computers > Programming - Games
    Wydawca:
    Taylor & Francis Ltd
    Język:
    Angielski
    ISBN-13:
    9781032478487

    Preface to the Second Edition. Acknowledgments. Introduction. 1 Setting the Stage. 2 Planning User Experience Research. 3 Conducting User Experience Research. 4 Analyzing User Experience Research. 5 Persuading People to Take Action on the Results of User Experience Research. 6 Building a Career in User Experience. Index.

    David Travis has been carrying out ethnographic field research and running product usability tests since 1989. He has published three books on UX, and over 30,000 students have taken his face-to-face and online training courses. He has a PhD in Experimental Psychology.

    Philip Hodgson has been a UX researcher for over 25 years. His UX work has influenced design for the US, European and Asian markets for products ranging from banking software to medical devices, store displays to product packaging and police radios to baby diapers. He has a PhD in Experimental Psychology.



    Udostępnij

    Facebook - konto krainaksiazek.pl



    Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

    Partner Mybenefit

    Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

    Czytaj nas na:

    Facebook - krainaksiazek.pl
    • książki na zamówienie
    • granty
    • książka na prezent
    • kontakt
    • pomoc
    • opinie
    • regulamin
    • polityka prywatności

    Zobacz:

    • Księgarnia czeska

    • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

    1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

    © 1997-2022 krainaksiazek.pl
         
    KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
    Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
    KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
    Polityka prywatnosci - link
    Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
    Przechowalnia Przechowalnia