• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The World of Customer Service » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The World of Customer Service

ISBN-13: 9780840064240 / Angielski / Miękka / 2011 / 224 str.

Pattie Gibson Odgers
The World of Customer Service Pattie Gibson Odgers 9780840064240  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The World of Customer Service

ISBN-13: 9780840064240 / Angielski / Miękka / 2011 / 224 str.

Pattie Gibson Odgers
cena 425,24 zł
(netto: 404,99 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 422,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Master the exceptional customer service skills that are most important in all types of organizations today with the powerful, practical presentation in THE WORLD OF CUSTOMER SERVICE, 3rd Edition. This book demonstrates how effective customer services techniques can help readers and their organizations achieve critical goals, deal with problems and complaints, consistently exceed customer expectations, and create loyal customers. Readers focus on the strategies most important in customer service today with insights and memorable examples from practicing professionals. Several new chapters highlight how to maximize revenue and customer satisfaction, effectively solve problems and resolve complaints, and better understand the impact and potential of today's social media. Future and practical professionals also gain new insights on establishing their own personal customer service habits for success in all areas of business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Office Automation
Business & Economics > Zarządzanie biurem
Business & Economics > Customer Relations
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780840064240
Rok wydania:
2011
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
224
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
27.3 x 21.6 x 1.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part I: THE CUSTOMER SERVICE ENVIRONMENT.1. What is Customer Service?2. The Global Customer.3. Exceptional Customer Service.4. Customer Service Strategy.Part II: ESSENTIAL CUSTOMER SERVICE SKILLS.5. Critical Workplace Skills.6. Problem Solving.7. Extreme Customers and Customer Retention.8. Managing Customer Service.Part III: COMMUNICATION SKILLS.9. Communication Essentials.10. Customer-Focused Listening.11. Nonverbal Communication, Dress, and Manner.12. Phone and Digital Communication.

For more than 30 years, Dr. Pattie Gibson has taught a variety of highly successful courses in computer applications and business systems to high school, community college, and university students in Arizona and overseas in West Berlin and Stuttgart, Germany.Dr. Gibson is currently an assistant professor in educational leadership at Northern Arizona University. She has written and co-authored several textbooks addressing office management and office skills as well as customer service. Dr. Gibson received her undergraduate and master's degrees from Arizona State University and her doctorate from Northern Arizona University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia