• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

ISBN-13: 9781787696068 / Angielski / Miękka / 2018 / 160 str.

Namibia) Grafton Whyte (University of Namibia
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics Grafton Whyte (University of Namibia, Namibia) 9781787696068 Emerald Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

ISBN-13: 9781787696068 / Angielski / Miękka / 2018 / 160 str.

Namibia) Grafton Whyte (University of Namibia
cena 234,20
(netto: 223,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 233,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Grafton Whyte introduces and explores a new academic theory for customer service delivery for Africa, aimed at addressing issues of poor customer service and poor service delivery. The V-Model of Service Quality (VMSQ) offers a powerful tool for measuring service quality, augmented by a service exchange model to provide a general framework for services, describe core components and provide contexts within which the VMSQ can operate. The VMSQ provides an indication of where problems may lie in a service operation, and an additional African Management Matrix identifies some of the historical and contextual barriers that need to be overcome by African managers to achieve effective customer service delivery. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers. It looks at the complex question of customer service delivery in Africa, and embraces both concepts of customer service and service delivery.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
Emerald Publishing Limited
Seria wydawnicza:
Emerald Points
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781787696068
Rok wydania:
2018
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000825486
Ilość stron:
160
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
19.819.8 x 12.9
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia