• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Sustainability Imperative in Media Development: A Critical Analysis of a Self-Serving Myth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Sustainability Imperative in Media Development: A Critical Analysis of a Self-Serving Myth

ISBN-13: 9783031836589 / Angielski / Twarda / 2025 / 270 str.

Michel Leroy
The Sustainability Imperative in Media Development: A Critical Analysis of a Self-Serving Myth Michel Leroy 9783031836589 Springer International Publishing AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Sustainability Imperative in Media Development: A Critical Analysis of a Self-Serving Myth

ISBN-13: 9783031836589 / Angielski / Twarda / 2025 / 270 str.

Michel Leroy
cena 523,30
(netto: 498,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 523,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book critically examines how the media assistance and broader 'development' sector have appropriated the catch-all concept of sustainability, originally rooted in economic and environmental fields, to suit their agendas. Analysing 289 project evaluations conducted globally between 1999 and 2019, it scrutinizes the tacit discourses underpinning what Bourdieu termed “the imperialism of the universal” in fostering media systems in the global South. The book reveals how processes of self-legitimation operate within an increasingly competitive aid market, highlighting a shift from ‘post-missionary’ approaches to business-driven models. Focusing on the often-overlooked African context, it explores nuanced coping capacity in Uganda and the Eastern DRC. Amid questioning of the populist wave as well as power-motivated new entrants, it challenges the recurring aid pattern, emphasizing the urgency of centering social impact and values in media assistance. It offers essential insights for scholars and practitioners navigating the evolving geopolitics of development and public diplomacy.

This book critically examines how the media assistance and broader 'development' sector have appropriated the catch-all concept of sustainability, originally rooted in economic and environmental fields, to suit their agendas. Analysing 289 project evaluations conducted globally between 1999 and 2019, it scrutinizes the tacit discourses underpinning what Bourdieu termed “the imperialism of the universal” in fostering media systems in the global South. The book reveals how processes of self-legitimation operate within an increasingly competitive aid market, highlighting a shift from ‘post-missionary’ approaches to business-driven models. Focusing on the often-overlooked African context, it explores nuanced coping capacity in Uganda and the Eastern DRC. Amid questioning of the populist wave as well as power-motivated new entrants, it challenges the recurring aid pattern, emphasizing the urgency of centering social impact and values in media assistance. It offers essential insights for scholars and practitioners navigating the evolving geopolitics of development and public diplomacy.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Springer International Publishing AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031836589
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
270
Wymiary:
21.0x14.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia