• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Search for Organic Growth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Search for Organic Growth

ISBN-13: 9780521852609 / Angielski / Twarda / 2006 / 310 str.

Atlanta) Edward D. Hess (Emory University; Atlanta) Robert K. Kazanjian (Emory University
The Search for Organic Growth Edward D. Hess (Emory University, Atlanta), Robert K. Kazanjian (Emory University, Atlanta) 9780521852609 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Search for Organic Growth

ISBN-13: 9780521852609 / Angielski / Twarda / 2006 / 310 str.

Atlanta) Edward D. Hess (Emory University; Atlanta) Robert K. Kazanjian (Emory University
cena 202,92
(netto: 193,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 202,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

To remain successful, companies must respond to the challenge of achieving continual internal or core growth. But how is this done, and why do some strategies work better than others? In The Search for Organic Growth, leading writers on business strategy and organization offer authoritative analysis and practical guidance on implementing a strategy for organic growth. All businesses go through life cycles, and momentum can be created in many ways from new products and market extensions, to add-ons and enhancements. The book also answers crucial questions such as how to keep customers happy during periods of change, how to foster an entrepreneurial environment and satisfy individual potentials, and how to turn the immense short-term revenue pressures of a push towards growth to your advantage. A lively resource for business school faculty, MBAs and executives, this book is ideal for any reader interested in connections between latest business thought and practice.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521852609
Rok wydania:
2006
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
310
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.823.5 x 15.8 x 2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'As many organizations struggle to sustain profitable growth, this book provides a unique combination of both conceptual and practical solutions. This is a 'must read' for anyone who wants to know what it takes to grow their business organically.' J. Patrick Anderson, Vice President Strategy and Communications, Stryker

1. The challenge of organic growth Robert Kazanjian, Edward Hess and Robert Drazin; 2. Profitable growth at Siemens Medical Solutions Eric Reinhart; 3. UPS: Brown's organic growth Edward D. Hess; 4. Execution: making growth happen at the home depot Tom Taylor; 5. SYSCO: how SYSCO achieved 34 years of continued growth Edward D. Hess; 6. Strategic position, organic growth, and financial performance William F. Joyce; 7. Defining and measuring organic growth Edward D. Hess; 8. The make or buy growth decision: strategic entrepreneurship versus acquisitions Michael Hitt, R. Duane Ireland and Christopher S. Tuggle; 9. The misunderstood role of the middle manager in driving successful growth programs Rita McGrath; 10. Organic growth through internal corporate ventures Philip Anderson; 11. Linking customer management efforts to growth and profitability Doug Bowman and Das Narayandas; 12. Harnessing knowledge resources for increasing returns: scalable structuration at Infosys Technologies Raghu Garud, Arun Kumaraswamy and V. Sambamurthy; 13. Stay tuned: knowledge brokering via inter-firm collaboration in satellite radio Chad Navis and Mary Ann Glynn; 14. New directions for the study of organizational group Robert Drazin and Robert Kazanjian.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia