• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Science of Giving : Experimental Approaches to the Study of Charity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Science of Giving : Experimental Approaches to the Study of Charity

ISBN-13: 9781848728851 / Angielski / Twarda / 2010 / 274 str.

Danny Oppenheimer;Christopher Olivola;¬Abar
The Science of Giving : Experimental Approaches to the Study of Charity Danny Oppenheimer Christopher Olivola  9781848728851 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Science of Giving : Experimental Approaches to the Study of Charity

ISBN-13: 9781848728851 / Angielski / Twarda / 2010 / 274 str.

Danny Oppenheimer;Christopher Olivola;¬Abar
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This title highlights some of the most intriguing, surprising, and enlightening experimental studies on the topic of donation behavior. Americans donate over $300 billion a year to charity, but the psychological factors that govern whether to give, and how much to give, are still not well understood.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Self-Help > Personal Growth - Happiness
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
The Society for Judgment and Decision Making Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781848728851
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000335609
Ilość stron:
274
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

D.M. Oppenheimer, C.Y. Olivola, Introduction. Part 1. The Value of Giving. L. Anik, L.B. Aknin, M.I. Norton, E.W. Dunn, Feeling Good about Giving: The Benefits (and Costs) of Self-Interested Charitable Behavior. M.A. Strahilevitz, A Model of the Value of Giving to Others Compared to the Value of Having More for Oneself: Implications for Fundraisers Seeking to Maximize Donor Satisfaction. T. Meyvis, A. Bennett, D.M. Oppenheimer, Pre-Commitment to Charity. C.Y. Olivola, When Noble Means Hinder Noble Ends: The Benefits and Costs of a Preference for Martyrdom in Altruism. Part 2. The Impact of Social Factors. R. Croson, J. Shang, Social Influences in Giving: Field Experiments in Public Radio. R. Martin, J. Randal, How Social Norms, Price, and Scrutiny Influence Donation Behavior: Evidence from Four Natural Field Experiments. R.K. Ratner, M. Zhao, J.A. Clarke, The Norm of Self-Interest: Implications for Charitable Giving. T. Kogut, I. Ritov, The Identifiable Victim Effect: Causes and Boundary Conditions. Part 3. The Role of Emotions. D.A. Small, Sympathy Biases and Sympathy Appeals: Reducing Social Distance to Boost Charitable Contribution. S. Dickert, N. Sagara, P. Slovic, Affective Motivations to Help Others: A Two-Stage Model of Donation Decisions. M. Huber, L. Van Boven, A.P. McGraw, Donate Different: External and Internal Influences on Emotion-Based Donation Decisions. Part 4. Other Important Influences on Charitable Giving. W. Liu, The Benefits of Asking for Time. J. Baron, E. Szymanska, Heuristics and Biases in Charity. C. Cryder, G. Loewenstein, The Critical Link Between Tangibility and Generosity.

Daniel M. Oppenheimer, Christopher Y. Olivola



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia