• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Reader in Early Childhood Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Reader in Early Childhood Education

ISBN-13: 9780415451529 / Angielski / Miękka / 2008 / 340 str.

Elizabeth Wood
The Routledge Reader in Early Childhood Education Elizabeth Wood 9780415451529  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Reader in Early Childhood Education

ISBN-13: 9780415451529 / Angielski / Miękka / 2008 / 340 str.

Elizabeth Wood
cena 218,11
(netto: 207,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Early childhood education has always provoked passionate feelings amongst stakeholders at all levels, from practitioners working with children and families in pre-school and school settings, to advisers, managers, politicians, and academics The purpose of this reader is to examine change, transformation and continuity, and to present indicative scholarship in relation to five key themes: theoretical perspectives on learning curriculum and pedagogy play policy professionalism and research methods Within each theme, the readings have been chosen to exemplify national and international perspectives and trends. This is not to present a homogenised view of early childhood provision and services across cultural contexts; rather the intention is to take a critical perspective on past, present and future directions, and to identify some of the challenges, dilemmas and contradictions posed in research and scholarship.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Education > Educational Policy & Reform
Education > History
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415451529
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
340
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.88
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction: Contestation, Transformation and Re-Conceptualisation in Early Childhood Education  Theme 1: Theoretical Perspectives on Learning, Curriculum and Pedagogy  1. Introduction From ‘Play in the Infants' School’ E.R. Boyce, Methuen, 1946  2. Fleer, M. (2006) The Cultural Construction of Child Development: Creating Institutional and Cultutral Intersubjectivity. International Journal of Early Years Education, 14(2), 127-140  3. Soler, J & Miller, L. (2003) The Struggle for Early Childhood Curricula: A Comparison of the English Foundation Stage Curriculum, Te Whariki and Reggio Emilia, The International Journal of Early Years Education, Vol.11, No. 1, (Taylor and Francis)  4. Brooker, L(2003), Learning How to Learn : Parental Ethnotheories and Young Children’s Preparation for School, The International Journal of Early Years Education, Vol. 11, No. 1, (Taylor and Francis)  Theme 2: Play: Advances in Theory and Practice  5. Newman, F and Holzman, L. (1993) Playing in/with the ZPD, Lev Vygotsky: Revolutionary Scientist (Routledge)  6. Janson, U. (2001) Togetherness and Diversity in Pre-school Play, The International Journal of Early Years Education, Vol. 9, No. 2, (Taylor and Francis)  7. Marsh, J. ‘But I Want to Fly Too!’: Girls and Superhero Play in the Infant Classroom, Gender and Education, Vol. 12, No. 2 (Taylor & Francis)  8. Sawyers, J. and Carrick, N. (2003). Symbolic Play through the Eyes and Words of Children, Play and Educational Theory and Practice, Ed. Lytle, D. Ablex Publishing Corporation, U.S Theme 3: Policy Generation and Implementation  9. Neuman, M. (2005). Governance of Early Childhood Education and Care: Recent Developments in OECD Countries, Early Years, Vol. 25, No. 2. (Taylor & Francis)  10. Sylva, K. and Pugh, G. (2005). Transforming the Early Years in England, Oxford Review of Education, Vol. 31, No. 1. (Taylor & Francis)  11. Ball, S. and Vincent, C. (2005) The ‘Childcare Champion’? New Labour, Social Justice and the Childcare Market, British Educational Research Journal. Vol. 31. No. 5. (Taylor & Francis)  12. Rosemberg, F. (2005) Childhood and Social Inequality in Brazil, in H. Penn (2005) (Ed) Unequal Childhoods: Young Children’s Lives in Poor Countries. London, Routledge, Chapter 8, pp. 142-170. Theme 4: Professionalism and Professionalisation  13. Duncan, J. (2004). Misplacing the Teacher? New Zealand Early Childhood Teachers and Early Childhood Education Policy Reforms, 1984-96, Contemporary Issues in Early Childhood Education, Vol. 5, No. 2. (Symposium Journals)  14. Osgood, J. (2006). Professionalism and Performativity; The Feminist Challenge Facing Early Years Practitioners, Early Years, Vol. 26, No. 2. (Taylor & Francis)  Theme 5: Research Methods: Agency and Voice  15. Sumsion, J. (1999). Critical Reflections on the Experiences of a Male Early Childhood Worker. Gender and Education, Vol. 11, No. 4. (Routledge)  16. Farrell, A. Tayler, C. and Tennent, L. (2004). Building Social Capital in Early Childhood Education and Care: An Australian Study. British Educational Research Journal. Vol. 30. No. 5. (Taylor & Francis)  17. Montgomery, H. (2005). Gendered Childhoods: A Cross Disciplinary Overview. Gender and Education, Vol. 17, No. 5. (Routledge).  References

Elizabeth Wood is Professor of Education at the University of Exeter



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia