• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Rhetoric and Reality of Marketing: An International Managerial Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Rhetoric and Reality of Marketing: An International Managerial Approach

ISBN-13: 9780333987322 / Angielski / Twarda / 2003 / 202 str.

J. Gregory Keyes; Professor Philip J. Kitchen
The Rhetoric and Reality of Marketing: An International Managerial Approach Kitchen, P. 9780333987322 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Rhetoric and Reality of Marketing: An International Managerial Approach

ISBN-13: 9780333987322 / Angielski / Twarda / 2003 / 202 str.

J. Gregory Keyes; Professor Philip J. Kitchen
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book compares and contrasts how different firms approach marketing within the same country. It concerns issues revolving around marketing as a form of rhetoric and marketing as a living reality for firms who practice it and contains cutting edge thinking from expert commentators on the marketing scene worldwide. It uses 16 case study examples of marketing practice in eight countries and shows whether marketing allegiance is openly proclaimed but in practice merely a rhetorical device or whether it is deeply embedded in organizational culture.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333987322
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2003
Ilość stron:
202
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

'The book is an important tool for academics and practitioners who wish to develop an understanding of marketing as practised by firms within an international context.' - Journal of International Marketing and Marketing Research

Editorial Stance On The Rhetoric and Reality of Marketing: An International Managerial Perspective; P.Kitchen The Rhetoric and Reality of Marketing In France; P.Hetzel The Rhetoric and Reality of Marketing In the United Kingdom; M.Evans The Rhetoric and Reality of Marketing In Cyprus; I.Papasolomou-Doukakis The Rhetoric and Reality of Marketing In New Zealand; L.Eagle The Rhetoric and Reality of Marketing In South Korea; D.Yoon & I.Kim The Rhetoric and Reality of Marketing In Malaysia; R.Mohd-Roslin The Rhetoric and Reality of Marketing In Bulgaria; V.Blagoev The Rhetoric and Reality of Marketing In India; A.Sadh & S.Tangirala Drawing the Strands Together; P.Kitchen

PATRICK HETZEL Professor of Marketing, Panthéon-Assas University, Paris MARTIN EVANS Senior Teaching Fellow, Cardiff Business School IOANNA PAPASOLOMOU-DOUKAKIS Assistant Professor in the Department of Business, Intercollege LYNNE EAGLE Senior Marketing Lecturer at Massey University, New Zealand DONGJIN YOON Professor In the Division of Business Administration, Woosuk University of Korea INCHUL KIM Professor of Advertising and Public Relations, Dongeui University, Korea ROSMIMAH MOHD-ROSLIN Associate Professor, Universiti Teknologi MARA, Malaysia VESSELIN BLAGOEV Chairman of the Bulgarian Marketing Association ASHISH SADH Assistant Professor of Marketing Management at IIMI SHARADA TANGIRALA Freelance Media Consultant

Keyes, J. Gregory Greg Keyes was born in Meridian, Mississippi, to a... więcej >
Kitchen, Philip J., Professor Professor Philip J. Kitchen, Martin Naughton Chair... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia