• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation

ISBN-13: 9780814414439 / Angielski / Miękka / 2005 / 208 str.

Donna Fluss
The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation Fluss, Donna 9780814414439 AMACOM/American Management Association - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation

ISBN-13: 9780814414439 / Angielski / Miękka / 2005 / 208 str.

Donna Fluss
cena 107,42 zł
(netto: 102,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 106,83 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"To get a competitive edge in a world of commoditized service, companies have to convert their reactive, cost-oriented contact centers into predictive, engaged, revenue-generating, real-time profit centers. A real-time contact center provides an outstanding customer experience, enhances loyalty, increases sales, reduces expenses, and streamlines information flow between the center and the company at large -- all of which adds up to substantial bottom-line improvement.

The Real-Time Contact Center is a practical guide to building a service infrastructure that will simultaneously exceed your customers' expectations, and build revenues. This timely book will help you:

Establish the business case for transforming your contact center into a real-time profit center.

* Sort through the technologies and systems that enable real-time contact centers, and learn the best ways to use them.

* Build profitable relationships with sales and marketing.

* Strengthen your self-service applications to improve their efficiency and to reduce dependence on service representatives, enabling significant cost reductions.

* Hire, train, and motivate staff to keep your contact center at the top of its game.

* Make smart, ethical decisions regarding offshore outsourcing.

The book is packed with step-by-step implementation plans for migrating from your current model to the real-time contact center, and offers a complete package of winning strategies, practical guidelines, and best practices. Each chapter includes self-assessment checklists for use by all the crucial players in your contact environment. The Real-Time Contact Center analyzes the business trends that are driving change in the contact center market, and provides vendor names and a market overview of key call center technology, systems, and applications. The book also discusses how to optimize management and processes to ensure your people are well positioned to deliver extraordinary service with every interaction.

Most importantly, The Real-Time Contact Center will show you how to make this crucial transformation without disrupting your current service initiatives. With the powerful tools and practical recommendations in this book, you will transfer quickly and seamlessly to a world-class contact center that's designed to generate substantial revenue, delight your customers, reduce expenses, and make your organization the envy of its industry."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - Telemarketing
Wydawca:
AMACOM/American Management Association
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780814414439
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
208
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Fluss, Donna Donna Fluss is Principal of DMG Consulting LLC, de... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia