• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Public Space of Social Media: Connected Cultures of the Network Society » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Public Space of Social Media: Connected Cultures of the Network Society

ISBN-13: 9780415635233 / Angielski / Twarda / 2013 / 178 str.

Therese Tierney
The Public Space of Social Media: Connected Cultures of the Network Society Tierney, Therese 9780415635233 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Public Space of Social Media: Connected Cultures of the Network Society

ISBN-13: 9780415635233 / Angielski / Twarda / 2013 / 178 str.

Therese Tierney
cena 727,18
(netto: 692,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social media is restructuring urban practices-through ad-hoc experimentation, commercial software development, and communities of participation. This book is the first to consider how practices contained within social media are situated within a larger genealogy of public space, including theories of communal identity, civitas and democracy, the fete, and self-expression. Through empirical research, the actual social practices of participants of networked publics are described and analyzed. Documenting how online counterpublics use the Internet to transmit classified photos, mobilize activists, and challenge the status quo, Tierney argues that online activities do not stop in online conversations; they are physically grounded through mobile GPS coordinates which are then transformed into activities in physical space-the street, the plaza, the places where people have traditionally gathered to demonstrate and express their opinions publicly.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Computers > Internet - Social Media
Computers > Interactive & Multimedia
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in New Media and Cyberculture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415635233
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000318398
Ilość stron:
178
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"The Public Space of Social Media provides a historically and theoretically grounded analysis of the way digital territories and performances redefine how the public situates itself within urban spaces. Not only does it expand the discourse with what urban space might look like today, but it also engages how the digital tools many of us take for granted in distributing and consuming content beg for us to refine the way we inhabit the city." - Kelsey Brennan, University of California, Berkeley, in TDSR

Introduction 1. Reappropriating Social Media: Internet activism, counterpublics, and implications 2. Assembling the Publics: Spatial, media, and network publics 3. Origins of Networked Publics: A multi-threaded socio-geographical history 4. Networked Identity Making: Cultural analysis of a social media platform–Facebook 5. Surveying Social Media: Empirical research, content analysis and interpretation 6. Technological Innovation: Public Implications Conclusion

Thérèse F. Tierneyis an Assistant Professor of Architecture with a Designated Emphasis in New Media at the University of Illinois Urbana Champaign, US.

Tierney, Therese Therese Tierney is a doctoral scholar at Universit... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia