• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Press Effect: Politicians, Journalists, and the Stories That Shape the Political World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Press Effect: Politicians, Journalists, and the Stories That Shape the Political World

ISBN-13: 9780195173291 / Angielski / Miękka / 2004 / 220 str.

Jamieson Kathleen Hall
The Press Effect: Politicians, Journalists, and the Stories That Shape the Political World Jamieson, Kathleen Hall 9780195173291  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Press Effect: Politicians, Journalists, and the Stories That Shape the Political World

ISBN-13: 9780195173291 / Angielski / Miękka / 2004 / 220 str.

Jamieson Kathleen Hall
cena 91,39
(netto: 87,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 88,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Was the 2000 presidential campaign merely a contest between Pinocchio and Dumbo? And did Dumbo miraculously turn into Abraham Lincoln after the events of September 11? In fact, Kathleen Hall Jamieson and Paul Waldman argue in The Press Effect, these stereotypes, while containing some elements of the truth, represent the failure of the press and the citizenry to engage the most important part of our political process in a critical fashion. Jamieson and Waldman analyze both press coverage and public opinion, using the Annenberg 2000 survey, which interviewed more than 100,000 people, to examine one of the most interesting periods of modern presidential history, from the summer of 2000 through the aftermath of September 11th.
How does the press fail us during presidential elections? Jamieson and Waldman show that when political campaigns side-step or refuse to engage the facts of the opposing side, the press often fails to step into the void with the information citizens require to make sense of the political give-and-take. They look at the stories through which we understand political events-examining a number of fabrications that deceived the public about consequential governmental activities-and explore the ways in which political leaders and reporters select the language through which we talk and think about politics, and the relationship between the rhetoric of campaigns and the reality of governance.
The Press Effect is, ultimately, a wide-ranging critique of the press's role in mediating between politicians and the citizens they are supposed to serve.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Journalism
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195173291
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
220
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
20.47 x 12.95 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Jamieson has authored a number of substantial books about politics, and her latest does not disappoint."—National Journal

Kathleen Hall Jamieson is Professor of Communication and the Walter H. Annenberg Dean of The Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. She is also the Director of the Annenberg Public Policy Center and the author of Packaging the Presidency and Eloquence in an Electronic Age, (both OUP). Paul Waldman is Associate Director of the Annenberg Public Policy Center, where he researches the influence of the media on public opinion.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia