• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Practice of Constructivism in Science Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Practice of Constructivism in Science Education

ISBN-13: 9780805818789 / Angielski / Twarda / 1994 / 360 str.

Kenneth Tobin
The Practice of Constructivism in Science Education Kenneth Tobin 9780805818789  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Practice of Constructivism in Science Education

ISBN-13: 9780805818789 / Angielski / Twarda / 1994 / 360 str.

Kenneth Tobin
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This text provides theories and applications of constructivism in science education. It documents the theoretical roots of constructivism and describes how practitioners have applied constructivist beliefs in the practice of K-12 teaching of science and maths, as well as teacher education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Science > Study & Teaching
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805818789
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
360
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.06 x 15.09 x 1.85
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Preface. Part I: The Nature of Constructivism. K. Tobin, D. Tippins, Constructivism as a Referent for Teaching and Learning. E. von Glasersfeld, Questions and Answers about Radical Constructivism. A. Bettencourt, The Construction of Knowledge: A Radical Constructivist View. W.W. Cobern, Contextual Constructivism: The Impact of Culture on the Learning and Teaching of Science. R.G. Good, J.H. Wandersee, J. St. Julien, Cautionary Notes on the Appeal of the New "Ism" (Constructivism) in Science Education. Part II: Teaching and Learning of Science and Mathematics. M.C. Linn, N.C. Burbules, Construction of Knowledge and Group Learning. G.H. Wheatley, The Role of Negotiation in Mathematics Learning. E. Jakubowski, Constructing Potential Learning Opportunities in Middle Grades Mathematics. W-M. Roth, Construction Sites: Science Labs and Classrooms. A.J. Gallard, Learning Science in Multicultural Environments. J.J. Gallagher, Secondary Science Teachers and Constructivist Practice. L.P. Rieber, A Pragmatic View of Instructional Technology. Part III: Teacher Learning and Change. K. Tobin, Constructivist Perspectives on Teacher Learning. F.P. Peterman, Staff Development and the Process of Changing: A Teacher's Emerging Constructivist Beliefs about Learning and Teaching. T. Russell, Learning to Teach Science: Constructivism, Reflection, and Learning from Experience. K.L. Shaw, M.L. Etchberger, Transitioning into Constructivism: A Vignette of a Fifth Grade Teacher. P.C.S. Taylor, Collaborating to Reconstruct Teaching: The Influence of Researcher Beliefs. J. Confrey, Learning to See Children's Mathematics: Crucial Challenges in Constructivist Reform. Part IV: Conclusions. T.M. Dana, N.T. Davis, On Considering Constructivism for Improving Mathematics and Science Teaching and Learning.

Kenneth G. Tobin



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia