• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Power of Belonging: A Marketing Strategy for Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Power of Belonging: A Marketing Strategy for Branding

ISBN-13: 9781475983241 / Angielski / Miękka / 2013 / 176 str.

Said Aghil Baaghil
The Power of Belonging: A Marketing Strategy for Branding Baaghil, Said Aghil 9781475983241 iUniverse.com - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Power of Belonging: A Marketing Strategy for Branding

ISBN-13: 9781475983241 / Angielski / Miękka / 2013 / 176 str.

Said Aghil Baaghil
cena 65,14 zł
(netto: 62,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 64,79 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The book is rich with useful information both for marketing professionals and for people who are simply interested in how marketing works. In that regard, Baaghil provides a useful overview of everything you need to know about marketing, which for Baaghil means finding a way to invite your audience to belong to the brand, and vice versa.

Budding entrepreneurs in the early stages of founding a business would be particularly well-served to read Baaghil's advice concerning brands, since he makes a passionate argument that branding starts at the business conception stage. Business owners who don't think about their brands from the beginning, says Baaghil, are still building a brand perception-they're just building an unplanned, "wild" brand perception. By the time the new entrepreneur is ready to release a product, if he or she is thinking of branding merely as colors and a logo, it may be too late.

One of the most interesting and useful parts of the book is Baaghil's ongoing engagement with the problems of business and marketing specifically with regard to the Middle East and the developing world. He speaks warmly yet firmly to Middle Eastern CEOs, providing them with needful advice that comes from his clear vision of how far there is to go, but more importantly, how great the possibilities are for business and culture in the region.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
iUniverse.com
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781475983241
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
176
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia