• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Politics of Emotions, Candidates, and Choices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Politics of Emotions, Candidates, and Choices

ISBN-13: 9781137515261 / Angielski / Twarda / 2016 / 139 str.

Heather E. Yates
The Politics of Emotions, Candidates, and Choices Heather E. Yates 9781137515261 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Politics of Emotions, Candidates, and Choices

ISBN-13: 9781137515261 / Angielski / Twarda / 2016 / 139 str.

Heather E. Yates
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Anchored in the idea that political campaigns matter to electoral outcomes, The Politics of Emotions, Candidates and Choices analyzes the dynamics of emotional voting and decision-making over the course of three presidential elections between 2004 and 2012. Each presidential campaign reflects a unique tone and mood, which influences voters perceptions of choices and candidate image. Accounting for the idiosyncratic nature of a campaign environment and a candidate s message, this analysis isolates specific emotional dimensions that were influential on voters appraisals of specific campaign issues. Relying on the Affective Intelligence theory and the Transfer-of-Affect thesis to narrate the causal relationships between voters emotional responses and issue appraisals, this book illustrates the specific electoral contexts when voters emotions are trusted as political knowledge and transferred to their beliefs about certain policies."

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Ideologies - Democracy
Political Science > American Government - General
Philosophy > Political
Wydawca:
Palgrave Pivot
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137515261
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Ilość stron:
139
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.51 x 15.52 x 1.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

  

List of tables      
Introduction Vindicating the Emotional Citizen
Chapter 1 The Marketplace of Emotions
Chapter 2 Mission Accomplished-The Reelection of George W. Bush
Chapter 3 The New Politics of Hope and Change
Chapter 4 Renewed Awareness: perspectives on gender and race
Chapter 5 Hope is a Renewable Resource
Chapter 6 The Politics of Emotions, Campaigns and Looking Ahead
Bibliography
   

Heather E. Yates is Assistant Professor of American Politics at the University of Central Arkansas, USA. She specializes in political behavior research that addresses questions involving campaigns and elections, interest groups, identity politics and especially, women in politics.  Dr. Yates has co-authored research with her advisor, Dr. Allan Cigler, on pre-reform era Interest Groups strategies.     

This book dynamically shows that political campaigns matter to electoral outcomes, by analyzing the dynamics of emotional voter and decision-making over the course of three presidential elections between 2004 and 2012.  Each presidential campaign reflects a unique tone and electoral mood, which influences voters’ perceptions of electoral choices and a candidate’s image. Controlling for the idiosyncratic nature of a campaign environment and a candidate’s message, this analysis isolates specific emotional dimensions that were influential on voters’ appraisals of specific campaign issues. Relying on the Affective Intelligence theory and the Transfer-of-Affect thesis to narrative the causal relationships between voters’ emotional responses and issue appraisals, the author illustrates specific contexts where voters’ emotional responses toward presidential candidates are interpreted as trusted political cues and therefore, get transferred to their beliefs about certain policies.   



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia