• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services: A Target Group-Specific Analysis in the Context of Banking Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services: A Target Group-Specific Analysis in the Context of Banking Services

ISBN-13: 9783834920188 / Angielski / Miękka / 2009 / 265 str.

Jan H. Schumann
The Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services: A Target Group-Specific Analysis in the Context of Banking Services Schumann, Jan Hendrik 9783834920188 Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Impact of Culture on Relationship Marketing in International Services: A Target Group-Specific Analysis in the Context of Banking Services

ISBN-13: 9783834920188 / Angielski / Miękka / 2009 / 265 str.

Jan H. Schumann
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The dramatic increase in global trade confronts service firms with the challenge of adapting their services to the varying requirements of customers in different cultures. Jan H. Schumann focuses on three relationship marketing issues that are of relevance for both academics and practitioners: the establishment of trusting customer relationships, customer co-production, and the effect of word-of-mouth referrals.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Gabler
Seria wydawnicza:
Applied Marketing Science/Angewandte Marketingforschung
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783834920188
Rok wydania:
2009
Wydanie:
2009
Numer serii:
000440459
Ilość stron:
265
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Relationship Marketing in International Services: State of the Art.- Culture Analysis in Cross-Cultural Research.- Research Models and Hypotheses.- Empirical Analysis.- Discussion of the Empirical Findings.- General Reflections and Directions for Future Research.

Dr. Jan H. Schumann obtained his doctorate with Prof. Dr. Florian v. Wangenheim at the Technische Universität München.

The dramatic increase in global trade confronts service firms with the challenge of adapting their services to the varying requirements of customers in different cultures. Jan H. Schumann focuses on three relationship marketing issues that are of relevance for both academics and practitioners: the establishment of trusting customer relationships, customer co-production, and the effect of word-of-mouth referrals. The results of the study, conducted on banking customers in 11 countries, show that differences in cultural values impact consumers’ behavior and cognitions. Overall, the findings from this doctoral study highlight the need for culture-specific relationship marketing in services that considers the values of specific target groups. The author outlines ways to cope with this challenge and derives implications for research and practice.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia