• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice

ISBN-13: 9780367370138 / Angielski / Miękka / 2019 / 366 str.

Krishnamurthy Sriramesh; Dejan Verčič
The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice Krishnamurthy Sriramesh Dejan Verčič 9780367370138 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice

ISBN-13: 9780367370138 / Angielski / Miękka / 2019 / 366 str.

Krishnamurthy Sriramesh; Dejan Verčič
cena 424,32 zł
(netto: 404,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 392,87 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edition of The Global Public Relations Handbook offers state-of-the-art discussions of the global public relations industry blending research-based theory with practice presented in essays from both academics and practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367370138
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
366
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
25.15 x 17.53 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Winner of the 2020 PRIDE award from NCA's Public Relations Division

Introduction  Part I: Conceptual Foundations of Global Public Relations  1. Comparative Political Systems and Public Relations: An Overview  2. The Intersection of Political and Economic Systems in Global Public Relations  3. Culture: The "Silent" Language" is also the "Neglected" Language  4. The Media, International, Transnational and Global Public Relations  5. The Nexus between Activism and Public Relations  Part II: Current Key Global Players  6. Leading an Ethical Industry: Local and Global Professional Public Relations Associations  7. The Development and Challenges of Global Public Relations Agencies  8. State Capture and Demise of Bell Pottinger: Misusing Public Relations to Shape Future Kakistocracies?  9. Exploring the Complexity of Global Strategic Communication Practice in Government: The Case of the Canadian Federal Government  10. Global Public Sector and Political Communication  11. The European Union and Its Public Relations: Context, Actions, and Challenges of a Supranational Polity  12. NATO and Its Communication in the 21st Century  13. A New Public Relations for Corporations in the World of Hyper-Globalization  14. Powerful Families, Powerful Influences: Family-owned Enterprises and Public Relations in Asia  15. The Global Public Relations of the "Hacktivist" Group Anonymous  16. Terrorism and Global Public Relations  17. The Global Public Relations of Failed States  Part III: Current Issues Relevant to Global Public Relations  18. Internal Communication with a Global Perspective  19. Global Interdependence and Risks: Management and Communication  20. Global Crisis Communication  21. The Management and Practice of Public Affairs in a Global Context  22. Linking Public Relations and Public Diplomacy: Creating a New Cadre of Public and Corporate Diplomats 23. Public Relations and the Concept of ‘Nations within Nations’: The Case of Bullfighting in Multicultural Spain  24. Climate Change Imperatives for Global Public Relations: Who Pays and Who Cares?  25. Character Assassination and Reputation Management in the Context of Mediated Complexity  26. Crowdfunding: From Global Financial Crisis to Global Financial Communication  27. Public Relations, Political Communication, and Agenda Setting: The Rise of the Micro-Propaganda Machine  28. The Role of Public Relations in the Global Battle for Hearts and Minds: From (Liberal) "Democracy Promotion" to the Promotion of "Illiberal Democracy"

Sriramesh, Krishnamurthy The editor, Krishnamurthy Sriramesh is Associate P... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia