• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Global Management of Creativity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Global Management of Creativity

ISBN-13: 9781138910164 / Angielski / Twarda / 2016 / 184 str.

Marcus Wagner; Jaume Valls-Pasola; Thierry Burger-Helmchen
The Global Management of Creativity Marcus Wagner Jaume Valls-Pasola Thierry Burger-Helmchen 9781138910164 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Global Management of Creativity

ISBN-13: 9781138910164 / Angielski / Twarda / 2016 / 184 str.

Marcus Wagner; Jaume Valls-Pasola; Thierry Burger-Helmchen
cena 488,78 zł
(netto: 465,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 482,79 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In the past, Global Management meant optimizing production and commercialization activities around the world in an international business context. With the emergence and rise of the creative economy, the global game has changed. This book is about the global management of creativity and related innovation processes, and examines how companies, organizations and institutions can foster the transformation of an original idea to its successful execution and international diffusion. The Global Management of Creativity gives a clear framework for analyzing creativeness in organizations in an international context, and pinpointing important key elements that should be tracked. Comprising expert contributions and written by a wide array of leading scholars in economics, management of innovation and creativity, this book is an insightful resource. This volume provides empirical and theoretical material for managers, students and academics in the field of international management of creativity and innovation. It is also suitable for those who are interested in industrial economics, management of technology, and innovation and industrial studies. "

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industrial Management
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Global Competition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138910164
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000368363
Ilość stron:
184
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Marcus Wagner is a Full Professor at the University of Augsburg, Germany, where he holds the Chair in Management, Innovation and International Business and is an associate member of the Bureau d’Economie Théorique et Appliquée, where he held an Intra-European Marie Curie Fellowship from 2006 to 2008.

Jaume Valls-Pasola is Professor of Management and Business Administration. After a period of 12 years at the University of Girona, in October 2006 he joined the University of Barcelona, Spain, where he is currently responsible for the UB Entrepreneurship Chair and coordinates the UB Business and Management Research Group.

Thierry Burger-Helmchen is a researcher at BETA (Bureau d’Economie Théorique et Appliquée, UMR 7522 – CNRS) and Dean of the Department of Economics and Management at the University of Strasbourg, France.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia