• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Global Management of Creativity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Global Management of Creativity

ISBN-13: 9780367668006 / Angielski / Miękka / 2020 / 184 str.

Marcus Wagner; Jaume Valls-Pasola; Thierry Burger-Helmchen
The Global Management of Creativity Marcus Wagner Jaume Valls-Pasola Thierry Burger-Helmchen 9780367668006 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Global Management of Creativity

ISBN-13: 9780367668006 / Angielski / Miękka / 2020 / 184 str.

Marcus Wagner; Jaume Valls-Pasola; Thierry Burger-Helmchen
cena 130,58
(netto: 124,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is about the global management of creativity and related international innovation management processes, and examines how especially multinational companies, organizations and institutions can foster the transformation of an original idea to its successful execution and international diffusion.





The Gl

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industrial Management
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367668006
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
184
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Thierry Burger-Helmchen, Jaume Valls Pasola, Marcus Wagner



 



Chapter 1: How and when does open innovation affect creativity? - Eric Schenk, Claude Guittard, Julien Pénin



 



Chapter 2: Managing co-creation within global creative processes: A framework- Thierry Rayna, Ludmila Striukova



 



Chapter 3: Cultural intelligence and the management of creativity: A proposed framework- Marc Rocas, Evelyn García



 



Chapter 4: Creative capabilities and the regenerative power of creative industries: Local and global ingredients- Chahira Mehouachi, David Grandadam, Patrick Cohendet, Laurent Simon



 



Chapter 5: Outlining spaces for the emergence and fertilization of creativity: The case of audio-visual festivals in Barcelona- Juan Vidaechea and Montserrat Pareja-Eastaway



 



Chapter 6: Creativity and entrepreneurship: Culture, subculture and new venture creation- Erik E. Lehmann, Nikolaus Seitz



 



Chapter 7: Creativity management: Causation, effectuation and will- Jean-Alain Heraud, Emmanuel Muller



 



Chapter 8: Management of creativity in a large-scale research facility- Arman Avadikyan, Moritz Muller



 



Chapter 9: Ambidexterity as a means of managing creativity globally: An analysis of the biotechnology industry- Marcus Wagner, Wilfried Zidorn



Marcus Wagner is a Full Professor at the University of Augsburg, Germany, where he holds the Chair in Management, Innovation and International Business and is an associate member of the Bureau d’Economie Théorique et Appliquée, where he held an Intra-European Marie Curie Fellowship from 2006 to 2008.





Jaume Valls-Pasola is Professor of Management and Business Administration. After a period of 12 years at the University of Girona, in October 2006 he joined the University of Barcelona, Spain, where he is currently responsible for the UB Entrepreneurship Chair and coordinates the UB Business and Management Research Group.





Thierry Burger-Helmchen is a researcher at BETA (Bureau d’Economie Théorique et Appliquée, UMR 7522 – CNRS) and Dean of the Department of Economics and Management at the University of Strasbourg, France.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia