• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Future of News: An Agenda of Perspectives (Second Edition) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Future of News: An Agenda of Perspectives (Second Edition)

ISBN-13: 9781609273491 / Angielski / Miękka / 2011 / 214 str.

Kelly Kaufhold; Amber Willard Hinsley; Seth C. Lewis
The Future of News: An Agenda of Perspectives (Second Edition) Kelly Kaufhold Amber Willard Hinsley Seth C. Lewis 9781609273491 University Readers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Future of News: An Agenda of Perspectives (Second Edition)

ISBN-13: 9781609273491 / Angielski / Miękka / 2011 / 214 str.

Kelly Kaufhold; Amber Willard Hinsley; Seth C. Lewis
cena 395,10
(netto: 376,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 384,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Future of News
Will it be defined by a declining legacy media; the diminution of important journalism like international reporting; the end of whole disciplines like photojournalism and investigative reporting? Or will the old be replaced by robust new ways of learning and sharing the news, like participatory journalism, ambitious freelancing, and news satire? What s clear is that the shift from analog to digital is more than just technological it is a rift between eras. Reporting has evolved from one-way to many-to-many; from exclusive and expensive to accessible and cheap. The ability to create and share news is now handheld and ubiquitous.
But it would be a grave mistake to forget the fundamental role of news to nourish an informed democracy. As Thomas Jefferson noted in 1789, Whenever the people are well-informed, they can be trusted with their own government. With that in mind, our task in this second edition of The Future of News is to explore whether today s news is intellectually closer to broccoli or bon bons.
In this edition of The Future of News: An Agenda of Perspectives we examine:
- The tension and congruence between legacy and new media and the evolving economic models of both.
- What the lessons of the past can teach us about the future of news.
- The journalistic value and importance of international reporting and quality photojournalism, and how they re compromised by declining budgets.
- The virtual explosion in the amount of information now available and why today s mandate is less about the availability of information and more about curating the right information.
- Left, right and center a debate on the impact of media fragmentation on the quality and credibility of news.
- How social media creates an opportunity for an ever-more satisfying and engaging user experience with news.
- Some really different ways of thinking about information, including the blurring line between journalism and satire and the value of games in news.
Join us as we share the perspectives of seasoned journalists, highly trained academics, and new media visionaries as they explore and predict the Future of News.
Kelly Kaufhold, Amber Willard Hinsley and Seth C. Lewis are former journalists with years of experience at news organizations including the Los Angeles Times and the Miami Herald. Kelly is an assistant professor in the College of Mass Communications at Texas Tech University; Amber is an assistant professor in the Department of Communication at Saint Louis University; Seth is an assistant professor in the School of Journalism & Mass Communication at the University of Minnesota."

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Journalism
Wydawca:
University Readers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781609273491
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
214
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.14
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia