• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Digital Media Handbook » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Digital Media Handbook

ISBN-13: 9780415699891 / Angielski / Twarda / 2013 / 418 str.

Andrew Dewdney; Peter Ride
The Digital Media Handbook Andrew Dewdney Peter Ride 9780415699891 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Digital Media Handbook

ISBN-13: 9780415699891 / Angielski / Twarda / 2013 / 418 str.

Andrew Dewdney; Peter Ride
cena 631,52
(netto: 601,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 604,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The new edition of "The Digital Media Handbook "presents an essential guide to the historical and theoretical development of digital media, emphasising cultural continuity alongside technological change, and highlighting the emergence of new forms of communication in contemporary networked culture.

Andrew Dewdney and Peter Ride present detailed critical commentary and descriptive historical accounts, as well as a series of interviews from a range of digital media practitioners, including producers, developers, curators and artists."

The Digital Media Handbook "highlights key concerns of today s practitioners, analysing how they develop projects, interact and solve problems within the context of networked communication."

The Digital Media Handbook" includes:

  • Essays on the history and theory of digital media
  • Essays on contemporary issues and debates
  • Interviews with digital media professionals
  • A glossary of technical acronyms and key terms.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Computers > Interactive & Multimedia
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Media Practice (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415699891
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000031383
Ilość stron:
418
Waga:
0.90 kg
Wymiary:
24.64 x 17.78 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

'This handbook is a well-organized guide to the historical, theoretical, and some of the practical developments of digital media. The authors successfully use interview content from a range of digital media practitioners. The revised handbook edition may be used in many ways and disciplines to explore digital media.' - Jennifer F. Wood, Millersville University of Pennsylvania, Communication Research Trends

1. Introduction  2. Digital Media as a Subject  Part 1: Networked Media  3. Networks  4. Professional Networks - Case Study  5. Networked Business Models - Case Study  6. Networking the Art Museum - Case Study  Part 2: Convergent Media 7. Convergent Media 8. Audience Attention - Case Study 9. Creative Convergence - Case Study 10. Design and Digital Experience - Case Study Part Three: Creative Media Industries 11. Creative Media Industries 12. Designing a Mobile App. - Case Study 13. Video Games Development - Case Study 14. Pervasive Gaming - Case Study Part 4: Computer Media 15. Software as Culture 16. Digital Code 17. Curating the Networked Image - Case Study 18. Information 19. Interface 20. Interactivity 21. Image as Data - Case Study Part 5: Media Histories And Theories 22. Digital Media Histories 23. Digital Media Theories 24. A Framework for Digital Media 25. The Network and the Crisis of Culture



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia