• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Complete Guide to Customer Support: How to Turn Technical Assistance Into a Profitable Relationship » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Complete Guide to Customer Support: How to Turn Technical Assistance Into a Profitable Relationship

ISBN-13: 9781578200979 / Angielski / Miękka / 2002 / 272 str.

Joe Fleischer; Brendan B. Read; Warren Hersch
The Complete Guide to Customer Support: How to Turn Technical Assistance Into a Profitable Relationship Fleischer, Joe 9781578200979 CMP Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Complete Guide to Customer Support: How to Turn Technical Assistance Into a Profitable Relationship

ISBN-13: 9781578200979 / Angielski / Miękka / 2002 / 272 str.

Joe Fleischer; Brendan B. Read; Warren Hersch
cena 219,45 zł
(netto: 209,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 217,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Today's support operations face greater responsibilities than the help desks of the 1990s. That's because customers expect 24x7 assistance on whatever channel they choose - no matter what type of products and/or services they buy. The Complete Guide t

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - Telemarketing
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
CMP Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781578200979
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
272
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.93 x 14.88 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Joe Fleischer, Call Center magazine's chief technical editor, regularly writes about how companies use technology to serve customers by phone and online. He's in frequent demand as a speaker at leading events, including Call Center Demo and Conference. Brendan Read, Call Center magazine's services editor and author of Designing the Best Call Center for Your Business, writes about site selection, design, staffing, training, certification, outsourcing, teleworking, and laws and regulations. An experienced reporter and business journalist, he writes and occasionally speaks at trade shows in a unique way that makes complex topics understandable and interesting.

Fleischer, Joe Fleischer is Call Center magazine's chief technica... więcej >
Read, Brendan B. Read is a writer, speaker, call center consultant,... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia