• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Child at School: Interactions with Peers and Teachers, 2nd Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Child at School: Interactions with Peers and Teachers, 2nd Edition

ISBN-13: 9781848723009 / Angielski / Miękka / 2015 / 308 str.

Peter Blatchford; Anthony D. Pellegrini; Ed Baines
The Child at School: Interactions with Peers and Teachers, 2nd Edition Peter Blatchford Anthony D. Pellegrini Ed Baines 9781848723009 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Child at School: Interactions with Peers and Teachers, 2nd Edition

ISBN-13: 9781848723009 / Angielski / Miękka / 2015 / 308 str.

Peter Blatchford; Anthony D. Pellegrini; Ed Baines
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What is the nature of children's social life in school?
How do their relationships and interactions with peers, teachers and other school staff influence their development and experience of school?
This book, written by leading researchers in educational and developmental psychology, provides answers to these questions by offering an integrated perspective on children's social interactions and relationships with their peers and teachers in school. Peer interactions in school have tended to be underestimated by educationalists, and this book redresses the balance by giving them equal weight to teacher-child interactions. In this second edition, the authors extensively revise the text on the basis of many years of research and teaching experience. They highlight common misconceptions about children, their social lives, and school achievement which have often resulted in ineffective school policy. The book includes a number of important topics, including:

  • The significance of peer-friendships at school  
  • The nature and importance of play and break-times
  • Aggression and bullying at school  
  • Peer relations and learning at school
  • The classroom environment and teacher-pupil interaction  
  • The influence of gender in how children learn at school.  
  • Advantages and disadvantages of different methodological approaches for studying children in school settings
  • Policy implications of current research findings.
The Child at School will be essential reading for all students of child development and educational psychology. It will also be an invaluable source for both trainee and practicing teachers and teaching assistants, as well as clinical psychologists and policy makers in this area.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Developmental - Child
Psychology > Education & Training
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
International Texts in Developmental Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781848723009
Rok wydania:
2015
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000468306
Ilość stron:
308
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. An Introduction to The Child at School  2. Children’s social competence and peer relations  3. Pupil friendships in school  4. Children’s Play  5. Breaktime/Recess in school  6. Aggression in school: the specific case of bullies and victims  7. Peer Relations and School Learning  8. Classroom environments  9. Adult-pupil Interactions in the classroom  10. Teacher expectations  11. Differences in classroom interaction in relation to gender  12. A concluding note

Peter Blatchford is Professor of Psychology and Education at the UCL Institute of Education, UK.

Anthony D. Pellegrini is Emeritus Professor at the University of Minnesota, USA.

Ed Baines is Senior Lecturer in Psychology and Education at the UCL Institute of Education, UK.

Blatchford, Peter Blatchford is of the Institute of Education, Unive... więcej >
Pellegrini, Anthony D. Anthony D. Pellegrini, PhD, is Professor of Psycho... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia