• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Business of Culture: Strategic Perspectives on Entertainment and Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Business of Culture: Strategic Perspectives on Entertainment and Media

ISBN-13: 9780805855821 / Angielski / Miękka / 2005 / 344 str.

Joseph Lampel; Jamal Shamsie; Theresa K. Lant
The Business of Culture: Strategic Perspectives on Entertainment and Media Lampel, Joseph 9780805855821 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Business of Culture: Strategic Perspectives on Entertainment and Media

ISBN-13: 9780805855821 / Angielski / Miękka / 2005 / 344 str.

Joseph Lampel; Jamal Shamsie; Theresa K. Lant
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Concerning the management of creativity and innovation, this text provides serious analysis of the cultural industries - media, entertainment, film, music, and the arts - from a business perspective.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economic Conditions
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Leas Organization & Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805855821
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000313343
Ilość stron:
344
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: A.P. Brief, J.P. Walsh, Foreword. Preface. Introduction. J. Lampel, J. Shamsie, T.K. Lant, Toward a Deeper Understanding of Cultural Industries. W.R. Scott, Observations on Research on Cultural Industries. Part I: The Process of Value Creation. J. Keyton, f.l. smith, Conflicts Over Creative Control: Power Struggle on Prime Time Television. J. Lampel, The Genius Behind the System: The Emergence of the Central Producer System in the Hollywood Motion Picture Industry. M.A. Glynn, Maestro or Manager?: Examining the Role of the Music Director in a Symphony Orchestra. Part II: The Challenge of Positioning. M.A. Schilling, Game Not Over: Competitive Dynamics in the Video Game Industry. A.B. Eisner, Q.R. Jett, H.J. Korn, Playing to Their Strengths: Strategies of Incumbent and Start-Up Firms in Web-Based Periodicals. J. Shamsie, D. Miller, W. Greene, A Question of Timing: Strategies for Scheduling Television Shows. Part III: The Nature of Markets. N. Anand, Charting the Music Business: Billboard Magazine and the Development of the Commercial Music Field. J.A. Ahlkvist, R. Faulkner, Are They Playing Our Song? Programming Strategies on Commercial Music Radio. J. Shamsie, Skating on Thin Ice: Confronting Knowledge Ambiguity in the U.S. Motion Picture Industry. Part IV: The Role of Technology. C. Jones, From Technology to Content: The Shift in Dominant Logic in the Early American Film Industry. T. Dowd, From 78s to MP3s: The Embedded Impact of Technology in the Market for Prerecorded Music. T.K. Lant, P.F. Hewlin, Silicon Alley.com: Struggling for Legitimacy in New Media. Part V: The Impact of Globalization. J. Lampel, B. Honig, Let the Children Play: Muppets in the Middle of the Middle East. W.L. Guild, M.L. Joyce, Surviving in the Shadow of Hollywood: A Study of the Australian Film Industry. J. Lampel, J. Shamsie, Uncertain Globalization: Evolutionary Scenarios for the Future Development of Cultural Industries. Conclusions. J. Lampel, J. Shamsie, T.K. Lant, Untangling the Complexities of Cultural Industries: Directions for Future Research. W.R. Scott, Promising and Neglected Types of Studies on Cultural Industries.

Joseph Lampel, Jamal Shamsie, Theresa K. Lant

Lampel, Joseph JOSEPH LAMPEL is a professor of strategy at Cass B... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia