• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Art of Making Magazines: On Being an Editor and Other Views from the Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Art of Making Magazines: On Being an Editor and Other Views from the Industry

ISBN-13: 9780231131377 / Angielski / Miękka / 2012 / 200 str.

Navasky
The Art of Making Magazines: On Being an Editor and Other Views from the Industry Navasky, Victor 9780231131377  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Art of Making Magazines: On Being an Editor and Other Views from the Industry

ISBN-13: 9780231131377 / Angielski / Miękka / 2012 / 200 str.

Navasky
cena 112,96 zł
(netto: 107,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 111,80 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In this entertaining anthology, editors, writers, art directors, and publishers from such magazines as Vanity Fair, The New Yorker, The New Republic, Elle, and Harper's draw on their varied, colorful experiences to explore a range of issues concerning their profession. Combining anecdotes with expert analysis, these leading industry insiders speak on writing and editing articles, developing great talent, effectively incorporating art and design, and the critical relationship between advertising dollars and content. They emphasize the importance of fact checking and copyediting; share insight into managing the interests (and potential conflicts) of various departments; explain how to parlay an entry-level position into a masthead title; and weigh the increasing influence of business interests on editorial decisions. In addition to providing a rare, behind-the-scenes look at the making of successful and influential magazines, these contributors address the future of magazines in a digital environment and the ongoing importance of magazine journalism. Full of intimate reflections and surprising revelations, The Art of Making Magazines is both a how-to and a how-to-be guide for editors, journalists, students, and anyone hoping for a rare peek between the lines of their favorite magazines. The chapters are based on talks delivered as part of the George Delacorte Lecture Series at the Columbia School of Journalism.

Essays include: "Talking About Writing for Magazines (Which One Shouldn't Do)" by John Gregory Dunne; "Magazine Editing Then and Now" by Ruth Reichl; "How to Become the Editor in Chief of Your Favorite Women's Magazine" by Roberta Myers; "Editing a Thought-Leader Magazine" by Michael Kelly; "Fact-Checking at The New Yorker" by Peter Canby; "A Magazine Needs Copyeditors Because...." by Barbara Walraff; "How to Talk to the Art Director" by Chris Dixon; "Three Weddings and a Funeral" by Tina Brown; "The Simpler the Idea, the Better" by Peter W. Kaplan; "The Publisher's Role: Crusading Defender of the First Amendment or Advertising Salesman?" by John R. MacArthur; "Editing Books Versus Editing Magazines" by Robert Gottlieb; and "The Reader Is King" by Felix Dennis

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Journalism
Language Arts & Disciplines > Publishers & Publishing Industry
Social Science > Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780231131377
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000436142
Ilość stron:
200
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
20.83 x 13.97 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Papier recyklingowy


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia