• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Active Consumer : Novelty and Surprise in Consumer Choice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2061955]
• Literatura piękna
 [1413136]

  więcej...
• Turystyka
 [64459]
• Informatyka
 [134907]
• Komiksy
 [24486]
• Encyklopedie
 [22442]
• Dziecięca
 [460906]
• Hobby
 [93053]
• AudioBooki
 [6817]
• Literatura faktu
 [209725]
• Muzyka CD
 [7362]
• Słowniki
 [2081]
• Inne
 [493990]
• Kalendarze
 [368]
• Podręczniki
 [91260]
• Poradniki
 [412125]
• Religia
 [390058]
• Czasopisma
 [497]
• Sport
 [51206]
• Sztuka
 [176555]
• CD, DVD, Video
 [767]
• Technologie
 [141734]
• Zdrowie
 [78703]
• Książkowe Klimaty
 [60]
• Puzzle, gry
 [2359]
• Large Print
 [22093]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Active Consumer : Novelty and Surprise in Consumer Choice

ISBN-13: 9780415171908 / Angielski / Twarda / 1998 / 278 str.

Marina Bianchi; Marina Bianchi
The Active Consumer : Novelty and Surprise in Consumer Choice Marina Bianchi Marina Bianchi 9780415171908 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

    

The Active Consumer : Novelty and Surprise in Consumer Choice

ISBN-13: 9780415171908 / Angielski / Twarda / 1998 / 278 str.

Marina Bianchi; Marina Bianchi
cena 1133,35 zł
(netto: 1079,38 VAT:  5%)
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.

Darmowa dostawa!

The Active Consumer discusses how consumers seem to delight in trying new solutions and exploring new combinatory possibilities. This book provides an economic-theoretical understanding of this phenomenon and the many ways in which innovation can structure consumer choice. The authors show from different points of view how central novelty can be in consumer behaviour, how it relates to technical change and how new consumer capabilities are developed and organized.

The Active Consumer discusses how consumers seem to delight in trying new solutions and exploring new combinatory possibilities. This book provides an economic-theoretical understanding of this phenomenon and the many ways in which innovation can structure consumer choice. The authors show from different points of view how central novelty can be in consumer behaviour, how it relates to technical change and how new consumer capabilities are developed and organized.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Rics Issues in Real Estate & Housing Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415171908
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000120990
Ilość stron:
278
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl
Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl
Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2022 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2021 DolnySlask.com Agencja Internetowa
Wtyczki do przeglądarki Firefox i IE:
Autor | ISBN13 | Tytuł
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia