• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Telephone and Helpdesk Skills: A Guide to Professional English » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Telephone and Helpdesk Skills: A Guide to Professional English

ISBN-13: 9781493906376 / Angielski / Miękka / 2014 / 178 str.

Adrian Wallwork
Telephone and Helpdesk Skills: A Guide to Professional English Wallwork, Adrian 9781493906376 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Telephone and Helpdesk Skills: A Guide to Professional English

ISBN-13: 9781493906376 / Angielski / Miękka / 2014 / 178 str.

Adrian Wallwork
cena 100,84
(netto: 96,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

If you are a non-native English speaker and make telephone calls as part of your work, then this book is for you. By applying the suggested guidelines, you will stand a much greater chance of making an effective telephone call. You will learn how to:

  • prepare for a call both psychologically and from an English language point of view
  • receive calls (if you work on reception)
  • leave messages
  • find out about another company and talk about your own company
  • chase people (i.e. people who have not followed up your requests)
  • deal with difficult calls and callers, and improve your telephone manner
  • use the telephone while working on a help desk or helpline
  • resolve language difficulties (i.e. when you cannot understand the other person's English)
  • improve your pronunciation
  • use resources on the Internet to improve your listening skills
The book concludes with a chapter of useful phrases. There is a brief introduction for trainers on how to teach telephone and helpdesk skills within a Business English course.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Business & Economics > Management Science
Science > General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Guides to Professional English
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781493906376
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Numer serii:
000479816
Ilość stron:
178
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preparing for Calls.- Making a Call.- Leaving a Message with the Switchboard Operator.- Voicemail and Answering Machines.- Receiving Calls.- Finding Out About Another Company, Giving Information About Your Company.- Chasing.- Dealing with Difficult Callers and Unhelpful Staff.- Improving Your Telephone Manner.- Working on a Helpdesk: Key Issues.- Helpdesk: Dealing with Customers.- Calling a Helpdesk.- What to Do and Say if You Don't Understand.- Using the Web and TV to Improve Your Listening Skills.- Pronunciation: Word and Sentence Stress.- Example Telephone Dialogs.- Useful Phrases.

Wallwork, a native English speaker from the UK, has 25 years of experience teaching English at various IT companies in Pisa, Italy. He has published 13 books with Springer Science+Business Media.

If you are a non-native English speaker and make telephone calls as part of your work, then this book is for you. By applying the suggested guidelines, you will stand a much greater chance of making an effective telephone call. You will learn how to:

  • prepare for a call both psychologically and from an English language point of view
  • receive calls (if you work on reception)
  • leave messages
  • find out about another company and talk about your own company
  • chase people (i.e. people who have not followed up your requests)
  • deal with difficult calls and callers, and improve your telephone manner
  • use the telephone while working on a help desk or helpline
  • resolve language difficulties (i.e. when you cannot understand the other person's English)
  • improve your pronunciation
  • use resources on the Internet to improve your listening skills

The book concludes with a chapter of useful phrases. There is a brief introduction for trainers on how to teach telephone and helpdesk skills within a Business English course.

Adrian Wallwork is the author of over 30 books aimed at helping non-native English speakers to communicate more effectively in English. He has published 13 books with Springer Science+Business Media.

Other books in this Professional English series:

Email and Commercial Correspondence

CVs, Resumes, and LinkedIn

User Guides, Manuals, and Technical Writing

Meetings, Negotiations, and Socializing

Presentations, Demos, and Training Sessions



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia