• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Social Studies: A Methods Book for Methods Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Social Studies: A Methods Book for Methods Teachers

ISBN-13: 9781681238845 / Angielski / Miękka / 2017 / 276 str.

S.G. Grant;John Lee;Kathy Swan
Teaching Social Studies: A Methods Book for Methods Teachers S.G. Grant, John Lee, Kathy Swan 9781681238845 Eurospan (JL) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Social Studies: A Methods Book for Methods Teachers

ISBN-13: 9781681238845 / Angielski / Miękka / 2017 / 276 str.

S.G. Grant;John Lee;Kathy Swan
cena 231,05
(netto: 220,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 228,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Social Science > Badania społeczne i statystyki
Education > Teaching - Subjects - Social Science
Study Aids > Study & Test-Taking Skills
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781681238845
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
276
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.47
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Introduction: The Task of Teaching Social Studies Methods, S. G. Grant, John Lee, and Kathy Swan.
  • Part I: Learners And Learning.
  • Raising Your Voice: Engaging the Social Studies Through Spoken Word Poetry, Lauren Bagwell and Brooke Blevins.
  • Using Current Social Problems to Confront Pre?Service Teachers’ Deficit Orientations of Their Candidates, Emilie M. Camp and Prentice T. Chandler.
  • Practicing Deliberative Discussion: A Supportive Protocol, Todd Dinkelman.
  • It’s In the Bag: Alternative Assessment and the Brown Bag Exam, Jeremy Hilburn and Denise Ousley.
  • Images of Africa: The Influence of Culture and Experience on Perceptions of Place, Hannah Kim.
  • Becoming Critical Readers: Analyzing Authorship in Texts, Kimberly R. Logan, H. James Garrett, and Avner Segall.
  • Starting Them Early: The Social Studies Needs Assessment Assignment, Starlynn Nance.
  • Social Studies Through a Student’s Eyes: Collaborative Action Research for Teachers and Students, Tony L. Talbert and Brooke E. Blevins.
  • Reconnecting With Your Teenage Self, Scott Wylie.
  • Part II: Teachers And Teaching.
  • Invitation to a Dinner Party: Learning About Social Studies Leaders, Chara Bohan.
  • Lesson Plan Menu, Daniel T. Bordwell and Christopher H. Clark.
  • Pedagogical Toolbox Analysis, Jonathan Ryan Davis and Maureen Connolly.
  • Teacher Candidates Collaborate to Create an Interdisciplinary Assignment, Lorrei DiCamillo and Nancy M. Bailey.
  • Using Video Stimulated Recall to Reflect on Teaching and Adapt to Candidate Needs, Jason L. Endacott.
  • Feedback on Their Feedback, Brian Girard and Robert Bain.
  • The Object of the Exercise: Increasing the Role of Museums in the Social Studies Classroom, Jill M. Gradwell and Kathryn H. Leacock.
  • Cultivating Ambitious Practices: An Interdisciplinary Methods Model, Kevin W. Meuwissen and Jayne C. Lammers.
  • Constructing Rationales to Teach Controversial Issues, Thomas Misco.
  • Anticipating SocialStudies Content, Kari Muente, Timothy Lintner, and Darren Minarik.
  • Part III: Subject Matter.
  • Learning to Crosswalk: Horizon Content Knowledge in Economics, Cheryl A. Ayers.
  • Maps and Apps for Responsible Consumer Literacy, Jason Harshman.
  • History as Lived and Local, Jennifer Hauver.
  • Documenting Democracy: The Digital Short Project, Todd S. Hawley.
  • What Is Significant? Grappling with Pre?service Teacher Perceptions of Historical Significance and Subject Content Knowledge, Aaron Johnson, David Hicks, and Stephanie van Hover.
  • Doing Local History: An Exercise Using the C3 Framework for Social Studies Methods Courses, Michael P. Marino and Margaret Smith Crocco.
  • Posting Perspectives: Evaluating Sources on Controversial Issues, Paul B. McHenry.
  • What Should I Teach? Conceptualizing Subject Matter, Rebecca Mueller, Lauren Colley, and Emma Thacker.
  • Methods of Integrating Current Events Into Social Studies Lessons, Jeff Passe.
  • Problematizing the Social Studies, Mark Pearcy.
  • “Commitment to Social Justice Is Not Enough; Love Is Not Enough”: Helping New Social Studies Teachers Develop Content Knowledge for Teaching, Dave Powell.
  • Connecting Contentto the World, Mardi Schmeichel.
  • Teachers as Decision Makers: Using a Document?Based Activity Structure (DBAS) to Create Social Studies Curriculum, Corey R. Sell and Philip E. Bernhardt.
  • Discussing Standards: A Dialogic Analysis of the NYS Social Studies Framework, Dennis Urban and Elina Lampert?Shepel.
  • Part IV: Context.
  • An Hour in Our Town, Erin Adams.
  • Experiencing a Different Field: Cultural Capital and the Classroom, Nick Bardo and Bárbara C. Cruz.
  • PicturingSocial Studies, Kristy A. Brugar.
  • Community Mapping Video Podcast Project: Developing Teacher Candidates’ Sociocultural Consciousness, Erik Jon Byker, Amy Good, and Nakeshia Williams.
  • Troubling the Familiar: The Institutionalized Racism Inquiry Project, Alexander Cuenca. A “Lived?In” Secondary Social Studies Methods Course, Brad M. Maguth.
  • Mentoring, Public Outreach, and Social Justice Issues: Ingredients for a Powerful Professional Partnership, Joe O’Brien andTina M. Ellsworth.
  • Tracking in Schools: Candidates Map Their Placement Context, Alexander Pope.
  • Academic Profiles: Connecting Kids, Data, and Practice, Kent Willmann.
  • Biographies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia