• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Surviving in the Newspaper Business: Newspaper Management in Turbulent Times » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Surviving in the Newspaper Business: Newspaper Management in Turbulent Times

ISBN-13: 9780275928636 / Angielski / Miękka / 1988 / 223 str.

William James Willis; Jim Willis
Surviving in the Newspaper Business: Newspaper Management in Turbulent Times Willis, Jim 9780275928636 Praeger Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Surviving in the Newspaper Business: Newspaper Management in Turbulent Times

ISBN-13: 9780275928636 / Angielski / Miękka / 1988 / 223 str.

William James Willis; Jim Willis
cena 133,44 zł
(netto: 127,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Willis' almost total textbook analysis of today's newspaper makes "Surviving in the Newspaper Business" precisely what it claims to be: A how-to guide to newspaper management in the 1980s and beyond . . . a set of unified principles for successful management.' It explains the supervision and organization of each department and stresses the importance of keeping the paper responsive to the needs of its readers, advertisers and, somewhat surprisingly, even its employees. Willis talks about advertising, circulation and marketing strategies and how to deal with competition from TV, the suburban weeklies and labor unions. He looks at the editor as a people manager, ' something that more than one tradition-bound editor has been unable to do for himself. The book has sample budgets and organizational charts and even a discussion of the relative merits of adult vs. youth carriers. "Newspaper Research Journal"

Professor Jim Willis' book is a nicely condensed overview of the newspaper as a business. Though it is aimed at journalism students enrolled in newspaper management classes, it is also worthwhile reading for the curious reporter or copy editor who knows little about how newspapers make and spend money. . . . The book is sprinkled with good, common sense about balancing newspapers as a business against newspapering as good journalism. Professor Willis makes a gallant attempt to make sure students understand that though the newspaper must make a profit to survive, it will never truly excel unless it produces a good news-editorial product. "ASNE Bulletin"

"Surviving in the Newspaper Business" is a how-to-do-it guide to newspaper management for the 1980s and beyond. It presents a set of unified principles for successful management and exposes the student to the primary mission of the newspaper: to deliver a quality product to the depth and breadth of the marketplace. Stressing the importance of the total newspaper concept, Willis portrays the successful newspaper as integrated internally among departments and externally with its readership and advertisers. In addition, he analyzes the newspaper's industrial environment, discusses management survival strategies, considers business and finance plans, and assesses organizational behavior in the newsroom. Included are a series of hands-on case studies offering further insights into topics discussed.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Publishers & Publishing Industry
Language Arts & Disciplines > Journalism
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Praeger Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780275928636
Rok wydania:
1988
Ilość stron:
223
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Willis, William James Jim Willis is a veteran journalist for The Oklahom... więcej >
Willis, Jim Daniel Baird is a professional tennis instructor w... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia