• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Subconscious Learning Via Games and Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Subconscious Learning Via Games and Social Media

ISBN-13: 9789812874078 / Angielski / Twarda / 2015 / 152 str.

Olga Sourina; David Wortley; Seongdong Kim
Subconscious Learning Via Games and Social Media Sourina, Olga 9789812874078 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Subconscious Learning Via Games and Social Media

ISBN-13: 9789812874078 / Angielski / Twarda / 2015 / 152 str.

Olga Sourina; David Wortley; Seongdong Kim
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book provides a detailed update on the applications of Serious Games in Healthcare and Education sector. In short, it provides an all rounded research and industry updates about the current and future advances in this area.These are the two sectors that are developing rapidly with direct applications of serious games. With advances in technologies and a new perspective on patient engagement and public expectations, the healthcare sector is increasingly turning to serious games to solve problems. Subconscious Learning via Games and Social Media will share expert opinions on the development and application of game technologies for health-related serious games. Our commercial and non-commercial expert comes from different aspects of the healthcare system from clinicians to therapist. The scope ranges from population health to specific medical domain applications.In the education sector, digital games have a great potential to improve learning of both adults and children. It is important to understand how to design games that could create long term behavioral change rather than short term alterations. In these chapters, we discuss how the serious games should be designed and deployed for both adults and children."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Education > Computers & Technology
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Gaming Media and Social Effects
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789812874078
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000471474
Ilość stron:
152
Waga:
3.67 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Future of Immersive Technologies and Serious Games.- Interactive Capacity Building Experience: An Approach with Serious Games.- User Generated Character Behaviors in Educational Games.- Applying EEG to Develop a Case of Game-based Learning.- Associating Sport Skills Through Virtual Games: An Introductory Approach.- Research and Development of a Game for Stand-Up Rehabilitation Training: How We Stand Up to Our Super Aging Society.- EEG-enabled Personalized Digital Experience.- Ergonomic Requirements for Creating Online Educational Games Adapted for Seniors.- Semi Portable Rehab System Using Serious Games.- Brainpal: Gaming for Attention.- Therapeutic Considerations When Designing Kinect Games for the Elderly.- CyberPharmacy through the Lens of Modular Systems Theory: Architecture and Governance.- Evidence Based Use of Serious Games in Rehabilitation.

This book provides a detailed update on the applications of Serious Games in Healthcare and Education sector. In short, it provides an all rounded research and industry updates about the current and future advances in this area.

These are the two sectors that are developing rapidly with direct applications of serious games. With advances in technologies and a new perspective on patient engagement and public expectations, the healthcare sector is increasingly turning to serious games to solve problems. Subconscious Learning via Games and Social Media will share expert opinions on the development and application of game technologies for health-related serious games. Our commercial and non-commercial experts comes from different aspects of the healthcare system from clinicians to therapist. The scope ranges from population health to specific medical domain applications. In the education sector, digital games have a great potential to improve learning of both adults and children. It is important to understand how to design games that could create long term behavioral change rather than short term alterations. In these chapters, we discuss how the serious games should be designed and deployed for both adults and children.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia