• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic and Organizational Change : From Production to Retailing in UK Brewing 1950-1990 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic and Organizational Change : From Production to Retailing in UK Brewing 1950-1990

ISBN-13: 9780415360500 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

Alistair Mutch; A. Mutch
Strategic and Organizational Change : From Production to Retailing in UK Brewing 1950-1990 Alistair Mutch A. Mutch 9780415360500 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic and Organizational Change : From Production to Retailing in UK Brewing 1950-1990

ISBN-13: 9780415360500 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

Alistair Mutch; A. Mutch
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The brewing industry, through its network of public houses, has a profound impact on the lives of much of the population of United Kingdom. This book explores the shaping of the industry in the years from 1950-1990, showing how the industry has moved from being largely concerned with the technical issues of production to being a key part of the retail industries.
Utilizing resources drawn from theoretical traditions such as critical realism and new institutionalism "Strategic and Organizational Change "demonstrates the considerable differences between major companies in the industry and the ways in which they have adopted a retailing approach. At the heart of the book is an exploration of the relationship between managerial choice and the structural constraints and opportunities in which that choice was exercised. Using a much more historical approach than is normally met with in accounts of organizational strategy, the book draws on extensive archival material.
"Strategic and Organizational Change" suggests new ways of thinking about organizational strategizing in its context. Showing how ideas drawn from traditions like critical realism can be applied, the book provides a new model of how history can inform the analysis of organizational strategy. Above all Alistair Mutch presents a fascinating story of change in an industry which is taken for granted, but whose actions affect, for good or ill, the lives of millions.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Infrastructure
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415360500
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
240
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.4x15.6x1.6
Oprawa:
Twarda

"Mutch's book offers a facinating insight ... and should be required reading for those wanting to understand the post-war brewing industry" Tim Holt, Journal of the Brewing History Society

Preface.  Introduction  1. Organization, Strategy and Institution  2. Realism and Strategy  3. Brewing and Pubs: Definitions and Development  4. In the Boardroom 1950-1960  5. Trends in Consumption 1950-1990  6. Shaping the Manager  7. Retailing and Resistance  8. Divergent Routes to Retailing  9. Conclusion.  Primary Sources.  Company Records.  Other Primary Documents.  Trade Journals and Newspapers.  Interviews.   References

Alistair Mutch is Professor of Information and Learning at Nottingham Trent University, UK. He has published extensively on a range of themes associated with the impact of information on work organizations and the consequences for education. His current interests include the application of critical realism to organizational theory and the development of the history of management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia