• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Marketing of Higher Education in Africa » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Marketing of Higher Education in Africa

ISBN-13: 9781032175591 / Angielski / Miękka / 2021 / 276 str.

Emmanuel Mogaji; Felix Maringe; Robert Ebo Hinson
Strategic Marketing of Higher Education in Africa Emmanuel Mogaji Felix Maringe Robert Ebo Hinson 9781032175591 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Marketing of Higher Education in Africa

ISBN-13: 9781032175591 / Angielski / Miękka / 2021 / 276 str.

Emmanuel Mogaji; Felix Maringe; Robert Ebo Hinson
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Strategic Marketing of Higher Education in Africa explores higher education marketing themes along the lines of understanding higher education markets, university branding and international marketing strategies, digital marketing and student choice-making.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032175591
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
276
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction  1 Strategic Marketing Communications of African Universities: An Introduction to Edited Collection. Theme 1: Marketization in African universities  2 Marketization in African universities in an era of decolonization: continuities and discontinuities  3 An integrative Model for Marketing Higher Education in Africa: Branding beyond survival for posterity  4 Digital Marketing of Higher Education Marketing in Africa: Challenges, Prospects and Opportunities.  5 Exploring the harmful effect of informational dissonance on students’ recruitment. A Moroccan case study.  Theme 2: Digital Marketing Strategies  6 Higher Education Marketing Communications in the Digital Era  7 Social Media for Universities’ Strategic Communication  8 Social Media for Universities’ Strategic Communication: How Nigerian Universities uses Facebook  9 Digital Marketing Communication Strategies for Private Universities in South Western Nigeria  Theme 3: Branding and Reputation Management  10 University Reputation Management  11 Analysis of African Universities’ Corporate Visual Identities  12 Leveraging University’s Value through Branding.  Theme 4: Moving from research to practice.  13 Marketing Higher Education in Africa: Moving from research to practice.  Conclusion  14 Emerging Challenges, Opportunities and Agenda For Research, Practice And Policy On Strategic Marketing Of Higher Education In Africa: A Conclusion To Edited Collection

Emmanuel Mogaji holds a PhD in Marketing, and he is a Lecturer in Advertising and Marketing Communications at the University of Greenwich, and a Fellow of the Higher Education Academy (HEA) and a Certified Management & Business Educator (CMBE).



Felix Maringe is a Professor, Head of Wits School of Education Research, and Assistant Dean Internationalisation and Partnerships at the University of the Witwatersrand. He is also a Visiting Fellow within Southampton Education School at the University of Southampton



Robert Ebo Hinson is an Extraordinary Professor at the School of Business and Governance, North West University, South Africa. He is also Head of the Department of Marketing and Entrepreneurship at the University of Ghana and Acting Director of Institutional Advancement at the same university.

Maringe, Felix Felix Maringe is Senior Lecturer in the School of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia