• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Global Marketing: Issues and Trends » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Global Marketing: Issues and Trends

ISBN-13: 9780789020178 / Angielski / Miękka / 2003 / 254 str.

Erdener Kaynak
Strategic Global Marketing: Issues and Trends Erdener Kaynak 9780789020178 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Global Marketing: Issues and Trends

ISBN-13: 9780789020178 / Angielski / Miękka / 2003 / 254 str.

Erdener Kaynak
cena 341,40 zł
(netto: 325,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 327,38 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Learn to select appropriate strategic tools and measure the competitiveness of international firms
This essential text addresses important strategic marketing issues and questions in a unique and insightful way. Strategic Global Marketing: Issues and Trends takes on the standardization vs. adaptation issue and will familiarize you with important topics, including customer value measurement in highly competitive industries; factors influencing export attitudes; qualities necessary for successful international business conduct; distribution channels behavior and regional differences in the way these channels function; and more Handy charts, tables, and figures make the information easy to access and understand.
In Strategic Global Marketing: Issues and Trends, authors from Israel, the United States, India, Hong Kong, and New Zealand examine the usefulness of comparative studies of dominant cultural values in successful international strategy development as well as other specific facets of international marketing strategy, such as:

  • technometrics--a benchmarked approach to compare competing brands on a set of attributes
  • the attitudes of Taiwanese executives regarding exporting and international conduct
  • the cultural values that must be taken into account to produce effective print advertisements in the United States and India
  • the marketing roles and functions undertaken by Chinese wholesalers--and the functions they are still reluctant to perform
  • a meta-analysis-tested model of the relationship between export performance and the degree of standardization of international marketing strategy used by the exporter
  • the effectiveness of policies put in place by leaders of United States cities in their efforts to promote exports

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789020178
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
254
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
21.08 x 14.99 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

  • Preface
  • Technometric Benchmarking: Identifying Sources of Superior Customer Value
  • Export Attitudes of Taiwanese Executives
  • Dominant Cultural Values: Content Analysis of the U.S. and Indian Print Advertisements
  • Characteristics of Chinese Wholesalers’ Marketing Behavior: A Functional Approach
  • Standardization of International Strategy and Export Performance: A Meta-Analysis
  • The Effectiveness of Investment and Trade Promotion in American Cities
  • An Empirical Investigation of Marketing Programme and Process Elements in the Home-Host Scenario
  • Elements of Standardization, Firm Performance and Selected Marketing Variables: A General Linear Relationship Framework
  • High Performance Firms in a Complex New China: A Tale of Six Cities
  • Index
  • Reference Notes Included

Erdener Kaynak (Author)

Kaynak, Erdener ERDENER KAYNAK is Professor of Marketing and Assis... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia