• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Staging for Creative Collaboration in Design Teams » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Staging for Creative Collaboration in Design Teams

ISBN-13: 9783639092066 / Angielski / Miękka / 2008 / 388 str.

Erik Lerdahl
Staging for Creative Collaboration in Design Teams Erik Lerdahl 9783639092066 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Staging for Creative Collaboration in Design Teams

ISBN-13: 9783639092066 / Angielski / Miękka / 2008 / 388 str.

Erik Lerdahl
cena 367,23 zł
(netto: 349,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 365,22 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This work presents a vision-oriented methodology for the early stages of the design process. It is divided into two stages: a vision-based and a specification-based stage. The vision-based stage has focus on user experience and applies visions, rather than specifications, as guidelines in the early phases of the concept development. Essential to the methodology is a vision-based model with four levels of abstraction: the spiritual, the contextual, the principal and the material levels. The methodology also integrates the physical arrangement of space and the use of scenario play, storytelling and mental visualisation exercises. It emphasises the extensive use of associative images and qualitative keywords. Furthermore, it proposes the use of events, such as conceptual workshops and milestones, during the development process. Based on interviews and cases, it is concluded that the methodology can help to improve creative collaboration in design teams, especially for projects that have a conceptual orientation and a focus on user experience. It helps to avoid initial mental fixation and seems to be more motivating and engaging than traditional methodology."

This work presents a vision-oriented methodology for the early stages of the design process. It is divided into two stages: a vision-based and a specification-based stage. The vision-based stage has focus on user experience and applies visions, rather than specifications, as guidelines in the early phases of the concept development. Essential to the methodology is a vision-based model with four levels of abstraction: the spiritual, the contextual, the principal and the material levels. The methodology also integrates the physical arrangement of space and the use of scenario play, storytelling and mental visualisation exercises. It emphasises the extensive use of associative images and qualitative keywords. Furthermore, it proposes the use of events, such as con­ceptual workshops and milestones, during the development process. Based on interviews and cases, it is concluded that the methodology can help to improve creative collaboration in design teams, especially for projects that have a conceptual orientation and a focus on user experience. It helps to avoid initial mental fixation and seems to be more motivating and engaging than traditional methodology.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Design > Projektowanie
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639092066
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
388
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Lerdahl Erik Erik Lerdahl is an innovation manager and author. He has taught courses in creativity and design methods at many design schools in Europe and has lead several design and innovation processes for larger companies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia