• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Speaking, Reading, and Writing in Children with Language Learning Disabilities: New Paradigms in Research and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Speaking, Reading, and Writing in Children with Language Learning Disabilities: New Paradigms in Research and Practice

ISBN-13: 9780805833669 / Angielski / Miękka / 2001 / 376 str.

Katharine Butler; Elaine R. Silliman
Speaking, Reading, and Writing in Children with Language Learning Disabilities: New Paradigms in Research and Practice Butler, Katharine G. 9780805833669 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Speaking, Reading, and Writing in Children with Language Learning Disabilities: New Paradigms in Research and Practice

ISBN-13: 9780805833669 / Angielski / Miękka / 2001 / 376 str.

Katharine Butler; Elaine R. Silliman
cena 277,42 zł
(netto: 264,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Bridging research and practice, the first comprehensive and integrated overview of the multiple factors involved in language learning from late preschool through post high school that must be considered in problems are to be effectively addressed.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - Learning Disabilities
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Education > Teaching - Subjects - Language Arts
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805833669
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
376
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
21.44 x 17.73 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. Part I: Perspectives on Language, Literacy, and Diversity. E.R. Silliman, K.G. Butler, G.P. Wallach, The Time Has Come to Talk of Many Things. B.K. Keogh, Research on Reading and Reading Problems: Findings, Limitations, and Future Directions. A.G. Kamhi, H.W. Catts, The Language Basis of Reading: Implications for Classification and Treatment of Children With Reading Disabilities. C. Westby, Beyond Decoding: Critical and Dynamic Literacy for Students With Dyslexia, Language Learning Disabilities (LLD), or Attention Deficit-Hyperactivity Disorder (ADHD). E.R. Silliman, R.H. Bahr, L.C. Wilkinson, C.R. Turner, Language Variation and Struggling Readers: Finding Patterns in Diversity. Part II: The Classroom as Context--New Instructional Directions. M. Blank, Classroom Discourse: A Key to Literacy. C.A. Stone, Promises and Pitfalls of Scaffolded Instruction for Students With Language Learning Disabilities. S. Graham, K. Harris, The Road Less Traveled: Prevention and Intervention in Written Language. C.M. Scott, A Fork in the Road Less Traveled: Writing Intervention Based on Language Profile. M.L. Donahue, "Hanging With Friends": Making Sense of Research on Peer Discourse in Children With Language and Learning Disabilities. P.A. Prelock, Communicating With Peers in the Classroom Context: The Next Steps. J.J. Masterson, K. Apel, L.A. Wood, Technology and Literacy: Decisions for the New Millennium. Part III: Legal and Policy Issues in Special Education and Postsecondary Education. A.G. Osborne, Jr., Legal, Administrative, and Policy Issues in Special Education. D.E. Battle, Legal Issues in Serving Postsecondary Students With Disabilities.

Katharine G. Butler, Elaine R. Silliman



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia