• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Spc Simplified for Services: Practical Tools for Continuous Quality Improvement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Spc Simplified for Services: Practical Tools for Continuous Quality Improvement

ISBN-13: 9780412447402 / Angielski / Miękka / 1991 / 300 str.

D. Amsden; Davida Amsden; Howard Butler
Spc Simplified for Services: Practical Tools for Continuous Quality Improvement Amsden, Davida 9780412447402 Chapman & Hall - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Spc Simplified for Services: Practical Tools for Continuous Quality Improvement

ISBN-13: 9780412447402 / Angielski / Miękka / 1991 / 300 str.

D. Amsden; Davida Amsden; Howard Butler
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In this book, we talk about many of the tools and techniques of qual ity. These tools are easy to learn. So you can better see where the tools of quality fit in your service business, we will first talk about what it takes to become a quality organization. THE NEED In many manufacturing industries worldwide, quality is a major strat egy for gaining the competitive edge. Quality in the Japanese auto indus try, for example, means the quality of everything the company does as well as the quality of the product itself. This includes the quality of sales; of market research to find out what the customer wants, needs, and ex pects; of new product development; of ordering processes; of billing; of service of the product; etc. What does this have to do with service organizations? Until recently, the really tough competition from abroad, especially from Japan, has been in manufacturing. Competition is now growing in service industries as well. Any company, whether foreign or domestic, that learns the ideas and tools of quality and practices quality management will become a se rious competitive threat to your company. Some examples may help you see the seriousness of your situation."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Gardening > General
Science > System Theory
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Chapman & Hall
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780412447402
Rok wydania:
1991
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
300
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
25.4 x 20.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

...a well presented book with clear text and diagrams... International Journal of Production Research; The authors outline a framework for solving problems which, when standardised throughout the organisation, will greatly enhance communication as well as service quality - Managing Service Quality

Module 1 Basic Principles.- Module 2 Basic Problem-Solving Tools.- Module 3 Quality Improvement Tools.- Module 4 Frequency Histograms and Checksheets.- Module 5 Variables Control Charts.- Module 6 Attributes Control Charts.- Module 7 Sampling Plans.- Module 8 Systems Capability.- Module 9 Putting It All Together.- Solutions to Practice Problems.- Glossary of Terms.- Recommended Readings and Resources.- Appendix: Factors and Formulas.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia