• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Work, the Media and Public Relations (Routledge Revivals) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Work, the Media and Public Relations (Routledge Revivals)

ISBN-13: 9781138015470 / Angielski / Miękka / 2015 / 428 str.

Etc Bob Franklin; Nigel Parton
Social Work, the Media and Public Relations (Routledge Revivals) Bob, Etc Franklin Nigel Parton 9781138015470 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Work, the Media and Public Relations (Routledge Revivals)

ISBN-13: 9781138015470 / Angielski / Miękka / 2015 / 428 str.

Etc Bob Franklin; Nigel Parton
cena 185,30 zł
(netto: 176,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 183,41 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Over the past few decades, relationships between social workers and the media have become increasingly challenging. Social workers feel aggrieved by media reporting of their profession and believe that journalists lack sufficient knowledge and experience of the social services to report matters adequately and sensitively, whilst some journalists have urged social workers to adopt a more proactive public relations strategy. This book, first published in 1991, analyses the causes and consequences of the negative portrayal of social work within the media and considers various ways in which this image might be improved. The authors consider a variety of developments during the 1990s designed to redress imbalances in media reporting and present a more accurate picture of social workers and the people with whom they work.

This title remains very relevant in light of the high profile cases related to the social service that continue to feature in the British press, and will be of particular value to students and researchers with an interest in the relationship between the media and social policy.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Journalism
Social Science > Social Work
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138015470
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
428
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of tables and figures; List of contributors; Acknowledgements; Introduction; Part I: Media Reporting of Social Work 1. Media reporting of social work: a framework for analysis Bob Franklin and Nigel Parton; Part II: Journalists, Broadcasters and Public Images of Social Work 2. The professional press: social work talking to itself Terry Philpot 3. Reporting social work: a view from the newsroom Anne Fry 4. Social work: ‘image’ and images on television David Perrin 5. Do-gooders on display: social work, public attitudes and the mass media Peter Golding; Part III: Social Work under Scrutiny 6. A receptacle for public anger Martin Ruddock 7. Social work and the media: pitfalls and possibilities Valerie Howarth 8. Hidden agendas and moral messages: social workers and the press Louis Blom-Cooper 9. Press reporting of Kincora Marie Smyth; Part IV: Remedies and Strategies: Improving the Public Image 10. Promoting positive images of people with learning difficulties: problems and strategies Steve Dowson 11. Growing old in the eyes of the media Tim Dant and Malcolm Johnson 12. Running a campaign: appropriate strategies for changing times Rom White 13. Speaking up: community action and the media John Callaghan 14. Public relations and social services: a view from the statutory sector Lynne Walder 15. The social work profession and professional public relations Sally Arkley and David Jones; References; Index

Bob Franklin, Nigel Parton

Parton, Nigel Nigel Parton is Professor in Child Care and Direct... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia