• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media: The Ultimate Guide to Transforming Your Brand with Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media: The Ultimate Guide to Transforming Your Brand with Social Media

ISBN-13: 9781517471323 / Angielski / Miękka / 2015 / 42 str.

Brad Jones
Social Media: The Ultimate Guide to Transforming Your Brand with Social Media Brad Jones 9781517471323 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media: The Ultimate Guide to Transforming Your Brand with Social Media

ISBN-13: 9781517471323 / Angielski / Miękka / 2015 / 42 str.

Brad Jones
cena 52,42 zł
(netto: 49,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 52,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Social Media - The Ultimate Guide to Transforming Your Brand with Social Media (Featuring a 7 Step Action Plan for Beginners) There are a lot of different social media platforms out there, and it's practically impossible to try them all. To make this all easier, they are listed and discussed in the chapter "The Most Effective Social Media Platform for You." Once you have decided which of the social media platforms you want to try out, the chapter "10 Powerful Social Media Strategies" has some top advice on how to make your marketing efforts effective. Be sure to read each of them carefully, and think about how you can put them into action. No matter how much good you do, making just a few major mistakes can have a terrible toll on your efforts. That is why the chapter "Top 10 Mistakes People Make on Social Media, and How to Avoid Them" is a must-read. There are lots of mistakes you can make using social media, knowing some of the most common mistakes can help to steer clear of trouble. Once you have a firm understanding of the rest of the information in this book, you will need to put things into action. That's where knowing how to make a good social media marketing plan will help. No matter how, without a solid action plan you are less likely to see your goals become realities. The chapter "Putting It All Together: Your Social Media Plan" will guide you through this process. Here's a preview of what's inside

  • Introducing Social Media
  • Why Social Media is so Influential
  • The Most Effective Social Media Platform for You
  • 10 Most Powerful Social Media Strategies
  • Top 10 Mistakes People Make on Social Media and How to Avoid Them
  • Putting it All Together: Your Social Media Plan
  • and Much More
Download your copy today to receive all of this information. Just Scroll to the top of the page and select the Buy Button Tags: Sales & Selling, Telemarketing, Business Etiquette, Small Business Advertising, Social Media, Home-Based Business Advertising, Home-Based Business Sales & Selling, Social Media, Facebook Marketing, Social Media Marketing Strategies, Youtube Marketing, Social Media Strategy, Linkedin For Business, Twitter Marketing, Social Media, Facebook Marketing, Social Media Marketing Strategies, Youtube Marketing, Social Media Strategy, Linkedin For Business, Twitter Marketing


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Telemarketing
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781517471323
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
42
Waga:
0.07 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.23
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Jones, Brad Self-described as someone with a face for radio an... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia