• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media Management & Mapping for Successful Branding & Business Development: A guide to choosing the best social media and mapping out a strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media Management & Mapping for Successful Branding & Business Development: A guide to choosing the best social media and mapping out a strategy

ISBN-13: 9781500527723 / Angielski / Miękka / 2014 / 156 str.

PH D Dawn D Boyer
Social Media Management & Mapping for Successful Branding & Business Development: A guide to choosing the best social media and mapping out a strategy Dawn D Boyer, PH D 9781500527723 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media Management & Mapping for Successful Branding & Business Development: A guide to choosing the best social media and mapping out a strategy

ISBN-13: 9781500527723 / Angielski / Miękka / 2014 / 156 str.

PH D Dawn D Boyer
cena 38,52
(netto: 36,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 38,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book about social media management explains and outlines the research, planning, and scheduling process after you have identified your target audience. The book also offers 400+ URLs for other lesser-known social media platforms for review and consideration for niche markets. This guide is short enough to get to the point, but long enough to provide valuable insight. When you strive to increase market presence for an entrepreneurial effort - or you want to expand branding for yourself as a subject market expert (SME) - social media can do the trick. Be careful though. Professional social media management is not posting your daily meal activities and continuously reposting other people's videos or cat photos. Create your content, photos, videos, and polls to draw others to you like a 'moth to the light.' Social media management is a process used to market, brand, and advertise to establish recognition and the 'trustworthiness' of a business or person's reputation on social media platforms. Social media management is most importantly developing a plan to research your target market audience. It is about what your potential customers are interested in - not necessarily your interests. It is not all about you - it's about your clientele's interests. Social media management is secondarily about planning and scheduling educational, inspirational, thought-provoking posts. It is seeking viewpoints and providing commentary everyone wants to talk about. 'Social' is the key word and 'Sharing' is the point. When you manage social media to brand yourself or market your business, you must be prepared to be consistently active in dialogue, interaction, and responding to what others say. Following-up with the conversation is vital, because social media is 'two-way communication' (Web 2.0). The more value you share, the more you are known for value, the more others will socially share you and your ideas. #SocialMedia, #SocialSharing, #SocialMediaManagement, #SocialMediaBranding, #Marketing, #Advertising, #SocialMediaPlanning, #SocialMediaMarketing, #Branding, #PersonalBranding, #Selling, #SocialMediaROI, #ROI


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781500527723
Rok wydania:
2014
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
156
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
27.927.9 x 21.627.9 x 21.6 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia