• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media Geek-To-Geek: Practical Insights for Technology Marketers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media Geek-To-Geek: Practical Insights for Technology Marketers

ISBN-13: 9781617300073 / Angielski / Miękka / 2011 / 182 str.

Rick Jamison; Kathy Schmidt Jamison; Brian Solis
Social Media Geek-To-Geek: Practical Insights for Technology Marketers Jamison, Rick 9781617300073 Synopsys Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media Geek-To-Geek: Practical Insights for Technology Marketers

ISBN-13: 9781617300073 / Angielski / Miękka / 2011 / 182 str.

Rick Jamison; Kathy Schmidt Jamison; Brian Solis
cena 85,87 zł
(netto: 81,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 85,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

There exists an underlying tendency in the geek world to be skeptical about social media, especially about its role in anything serious or substantial. Perhaps that is only natural, given that your average geek has fine-tuned analytical abilities and antennae that are always up to detect snake oil. And yet nobody, not even the geekiest geek, can afford to ignore the opportunity and the power that lies in deploying social media for marketing technology, both to geeks and to the rest of the world. In Social Media Geek-to-Geek, authors Rick Jamison and Kathy Schmidt Jamison explore the increasingly vital role that social media plays in technology marketing efforts. They lucidly share how you, in a tech marketing strategy, analysis or implementation role, can harness its energy for your company. Peppered with actionable wisdom from start to finish, this enlightening book kicks off by highlighting a truism that is often overlooked--the fact that social media has been made possible purely by geek innovation. Geeks have created this unique, powerful medium of communication just as they have created and enabled every digitally-based form of creative expression that makes social media interesting, engaging and popular. Geeks are nothing if not smart. So they can quickly be brought to appreciate the value of anything that can assist them in creative technical problem-solving, in building a robust perspective of the big picture, or in finding a more interesting place or team or set of problems to work with. And that is exactly what social media is; a tool that no technology marketer, geek or non-geek, can afford to be without. In this connected age nobody--geeks least of all--can afford to overlook the galvanizing capabilities of social media, all made possible by geek abilities, intelligence and insight. Entertaining and informative, the authors of Social Media Geek-to-Geek very rightly point out that there is no rulebook or manual or IT department for social media. But the incisive and handy volume they have put together surely comes close to filling that gap.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Industrial
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Synopsys Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781617300073
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
182
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia