• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics

ISBN-13: 9781032251776 / Angielski / Twarda / 2023 / 400 str.

Jeremy Harris Lipschultz
Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics Jeremy Harris Lipschultz 9781032251776 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics

ISBN-13: 9781032251776 / Angielski / Twarda / 2023 / 400 str.

Jeremy Harris Lipschultz
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This updated fourth edition presents a wide-scale, interdisciplinary guide to social media communication. Examining platforms like Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter and YouTube, the book analyzes social media's use in journalism, public relations, advertising, and marketing.

This updated fourth edition presents a wide-scale, interdisciplinary guide to social media communication. Examining platforms like Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter and YouTube, the book analyzes social media's use in journalism, public relations, advertising, and marketing.

Lipschultz focuses on key concepts, best practices, data analyses, law and ethics - all promoting the critical thinking that is needed to use new, evolving and maturing networking tools effectively within social and mobile media spaces. Featuring historical markers and contemporary case studies, essays from some of the industry’s leading social media innovators and a comprehensive glossary, this practical, multipurpose textbook gives readers the resources they will need to both evaluate and utilize current and future forms of social media communication. Updates to the fourth edition include expanded discussion of disinformation, the impact of artificial intelligence (AI), natural language chatbots, virtual and augmented reality technologies, and the COVID-19 infodemic.

Social Media Communication is the perfect social media primer for students and professionals, and, with a dedicated online teaching guide, ideal for instructors, too.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Journalism
Computers > Internet - Social Media
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032251776
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
400
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

1. Introduction to Social Media Concepts 2. CMC, Diffusion and Social Theories 3. Social Media in Journalism 4. Social Media in Public Relations 5. Social Media in Advertising and Marketing 6. Social Media Metrics and Analytics 7. New and Mobile Media Technologies, Innovation and Investment 8. Big Data and Privacy 9. Law and Regulation 10. Social Media Ethics 11. Best Practices in Social Media 12. Future of Social Media and Information Literacy

Jeremy Harris Lipschultz is Peter Kiewit Distinguished Professor in the UNO Social Media Lab for Research and Engagement, University of Nebraska at Omaha. He has published more than a dozen books over three decades about media, the Internet and social media communication. These include Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics (2019), Social Media Law and Ethics (2021) and Social Media and Political Communication (2022).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia