• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Entrepreneurship in Non-Profit and Profit Sectors: Theoretical and Empirical Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Entrepreneurship in Non-Profit and Profit Sectors: Theoretical and Empirical Perspectives

ISBN-13: 9783319845067 / Angielski / Miękka / 2018 / 125 str.

Marta Peris-Ortiz; Frederic Teulon; Dominique Bonet-Fernandez
Social Entrepreneurship in Non-Profit and Profit Sectors: Theoretical and Empirical Perspectives Peris-Ortiz, Marta 9783319845067 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Entrepreneurship in Non-Profit and Profit Sectors: Theoretical and Empirical Perspectives

ISBN-13: 9783319845067 / Angielski / Miękka / 2018 / 125 str.

Marta Peris-Ortiz; Frederic Teulon; Dominique Bonet-Fernandez
cena 564,88 zł
(netto: 537,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Small Business - General
Business & Economics > Corporate Finance - Venture Capital
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
International Studies in Entrepreneurship
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319845067
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
125
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.74
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1 Social Entrepreneurship in Non-Profit and Profit Activities.- Chapter 2 Social Entrepreneurship and Institutional Factors: A Literature Review.- Chapter 3 Cultural Values and Social Entrepreneurship.- Chapter 4 The Broad Dimension of Social Entrepreneurship.- Chapter 5 Social Entrepreneurship and Institutional Conditions.

This volume examines the theoretical and empirical landscape of social entrepreneurship in both non-profit and profit sectors. It extends the traditional view of social entrepreneurship to include the environmental and institutional factors that affect the emergence of social entrepreneurship activities, such as formal laws, regulations, procedures and informal institutions. The editors aim to provide evidence and increased understanding of this growing phenomenon.
 Social Entrepreneurship is gaining recognition as a key element of economic and social development. It embraces a wide set of situations with a broad scope of activities in for-profit and non-profit organizations interested in social performance and/or in economically profitable performance, with an emphasis on achieving social aim. In the strict sense, social entrepreneurship corresponds to entrepreneurs whose main concern is to achieve social objectives rather than to obtain personal financial profits. However, there is still much to be learned about the dynamics and processes of social entrepreneurship. The current literature in the field has tended to focus on psychological experiences and personal characteristics, or on organizational perspectives such as resources, capabilities and leadership. This book intends to provide theoretical frameworks and empirical studies to this very new and broad field. Specifically, this book provides a collection of contemporary research in the following topics:
  • How to create opportunity through social innovation
  • How to detect entrepreneurial opportunity to meet social needs
  • How to develop social entrepreneurship, while still seeking profits
  • How to discover opportunities for different forms of social entrepreneurship
 Featuring contributions from around the world, this book is a valuable source for students, academics, researchers, policy makers, and professionals in the area of social entrepreneurship. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia