• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Entrepreneurship: Managing the Creation of Social Value » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Entrepreneurship: Managing the Creation of Social Value

ISBN-13: 9780415817363 / Angielski / Twarda / 2016 / 316 str.

Constant D. Beugre
Social Entrepreneurship: Managing the Creation of Social Value Constant D. Beugre 9780415817363 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Entrepreneurship: Managing the Creation of Social Value

ISBN-13: 9780415817363 / Angielski / Twarda / 2016 / 316 str.

Constant D. Beugre
cena 1062,14
(netto: 1011,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social entrepreneurship differs from traditional forms of entrepreneurship in that the primary goal of the social venture is to address social problems and needs that are as yet unmet. The driving force of such ventures is social value creation. This new textbook aims to provide a comprehensive, cutting edge resource for students, introducing them to the unique concerns and challenges that face social ventures through a comparison with the principles of traditional entrepreneurship. The book consists of fourteen chapters covering all aspects of venture creation and management from writing a business plan, to financing, people management, marketing, and social impact measurement. Social Entrepreneurship uses real-life examples and sources to expose students to contemporary developments in the field, encouraging them to think critically about the issues faced by social ventures across the globe, and experiential exercises and assignments are included to provide students with hands-on experience in creating and managing their own social ventures. Also containing review and application questions, illustrative cases, definitions of key terms, and a comprehensive companion website, Social Entrepreneurship is the essential guide to this rapidly emerging field. Visit the companion website at www.routledge.com/cw/beugre to find: For Instructors

  • PowerPoint slides
  • Instructor's manual
  • Multiple-choice questions
For Students
  • Extra illustrative cases
  • Web links
  • Links to video
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Small Business - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415817363
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
316
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. The Nature of Social Entrepreneurship  2. Social Entrepreneurship, Morality, and Social Justice  3. Social Entrepreneurs: Characteristics and Competencies  4. Discovering Opportunities for Social Ventures  5. Managing the External Environment of Social Ventures  6. Creating Effective Social Venture Models  7. Feasibility Analysis for Social Ventures  8. Writing Business Plans for Social Ventures  9. Marketing for Social Ventures  10. Managing the Financial Side of Social Ventures  11. Managing People in Social Ventures  12. Legal Issues in Social Ventures 13. Managing and Growing a Social Venture  14. Strategies for Exiting a Social Venture  15. Corporate Social Entrepreneurship  16. A Global Perspective of Social Entrepreneurship

Constant Beugré is Professor of Management at Delaware State University, USA, where he teaches classes in organizational behavior, leadership, and entrepreneurship. He has published five books and more than 70 refereed journal articles, book chapters, and conference proceedings.

Beugre, Constant D. Beugre is a Research Associate at Rensselaer Polyt... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia