• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

So, What's Your Proposal?: Shifting High-Conflict People from Blaming to Problem-Solving in 30 Seconds! » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

So, What's Your Proposal?: Shifting High-Conflict People from Blaming to Problem-Solving in 30 Seconds!

ISBN-13: 9781936268627 / Angielski / Miękka / 2014 / 150 str.

Bill Eddy
So, What's Your Proposal?: Shifting High-Conflict People from Blaming to Problem-Solving in 30 Seconds! Bill Eddy 9781936268627 Unhooked Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

So, What's Your Proposal?: Shifting High-Conflict People from Blaming to Problem-Solving in 30 Seconds!

ISBN-13: 9781936268627 / Angielski / Miękka / 2014 / 150 str.

Bill Eddy
cena 72,83 zł
(netto: 69,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 61,07 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Complain Complain Complain Have you ever dealt with high-conflict people who blame you or others for one problem after another without taking any responsibility themselves? Don't you feel like wringing their necks?Instead, consider the simple method taught in this book for getting them out of the past and away from blaming everyone else. Get them to quickly focus on the future, take responsibility and contribute to finding solutions to problems - including those they created themselves or any problem.When people complain and blame you, you don't need to defend yourself or get angry back. Just calmly say: "So, what's your proposal?" and focus on teaching the simple 3-step method explained in this book. This method will help you stay calm and confident, while earning the respect of those around you - even those who want to blame you And blame is abundant these days Every day dozens, if not hundreds, of people confront us at work, at the store, in our communities and online. Nerves get on edge. More and more people get stuck blaming others for anything that goes wrong. With high-conflict people increasing in society, with the 24-hour news cycle, and with Twitter, Facebook and the Internet, we hear constantly about the worst behavior of other people and dozens of terrible problems. The strong temptation is to react and blame others back. However, this just feeds the problem.This book shifts the conversation from the past and blame, to the future and problem-solving. The book teaches a simple method which can be used by almost anyone. It will help the reader stay calm and confident, while also keeping the focus on solving problems, rather than blaming people.But it takes practice, which is why this book gives so many examples. The reader will earn the respect of those around him or her. We have seen it happen over and over again - many times in just 30 seconds.Another helpful tool to communicate effectively with high-conflict people is BIFF: Quick Responses to High-Conflict People, Their Hostile Email, Personal Attacks and Social Media Meltdowns, also by Bill Eddy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Conflict Resolution & Mediation
Psychology > Interpersonal Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Unhooked Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781936268627
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
150
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
21.34 x 13.72 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Eddy, Bill Bill Eddy, LCSW, JD, is cofounder and president of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia