• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Serviceparadigmen Und Implikationen Für Die Vermarktung: Eine Einführung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Serviceparadigmen Und Implikationen Für Die Vermarktung: Eine Einführung

ISBN-13: 9783658096205 / Niemiecki / Miękka / 2015 / 35 str.

Christian Arnold
Serviceparadigmen Und Implikationen Für Die Vermarktung: Eine Einführung Arnold, Christian 9783658096205 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Serviceparadigmen Und Implikationen Für Die Vermarktung: Eine Einführung

ISBN-13: 9783658096205 / Niemiecki / Miękka / 2015 / 35 str.

Christian Arnold
cena 86,39
(netto: 82,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 86,39
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Das Essential bietet eine umfassende Betrachtung der gegenwartig dominierenden Serviceparadigmen. Christian Arnold erlautert die Kernaussagen des IHIP-Modells, der Leistungslehre und der Service-Dominant Logic. Abgerundet werden die Ausfuhrungen durch eine Darstellung der Implikationen fur eine relational-interaktive und damit servicezentrierte Vermarktungsphilosophie.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Essentials
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658096205
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000217778
Ilość stron:
35
Waga:
0.06 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8 x 0.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Serviceparadigmen der BWL: IHIP, Leistungslehre und Service-Dominant Logic.- Implikationen für die Servicevermarktung: Kundenintegrationsmanagement, Experience Management und Promise Management.

Dr. Christian Arnold ist als Managementberater und Lehrbeauftragter tätig. Er promovierte an der HHL Leipzig Graduate School of Management zum Thema ubiquitärer E-Service.

Das Essential bietet eine umfassende Betrachtung der gegenwärtig dominierenden Serviceparadigmen. Christian Arnold erläutert die Kernaussagen des IHIP-Modells, der Leistungslehre und der Service-Dominant Logic. Abgerundet werden die Ausführungen durch eine Darstellung der Implikationen für eine relational-interaktive und damit servicezentrierte Vermarktungsphilosophie.

Der Inhalt  

  • Serviceparadigmen der BWL: IHIP, Leistungslehre und Service-Dominant Logic
  • Implikationen für die Servicevermarktung: Kundenintegrationsmanagement, Experience Management und Promise Management

Die Zielgruppen

  • Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing
  • Berater und Führungskräfte in den Bereichen Marketing und Vertrieb

Der Autor

Dr. Christian Arnold ist als Managementberater und Lehrbeauftragter tätig. Er promovierte an der HHL Leipzig Graduate School of Management zum Thema ubiquitärer E-Service.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia