• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Scripte und Rollenverhalten als Determinanten erfolgreicher Service Encounter » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Scripte und Rollenverhalten als Determinanten erfolgreicher Service Encounter

ISBN-13: 9783656580096 / Niemiecki / Miękka / 2014 / 24 str.

Marco Feindler
Scripte und Rollenverhalten als Determinanten erfolgreicher Service Encounter Marco Feindler 9783656580096 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Scripte und Rollenverhalten als Determinanten erfolgreicher Service Encounter

ISBN-13: 9783656580096 / Niemiecki / Miękka / 2014 / 24 str.

Marco Feindler
cena 145,68
(netto: 138,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,3, Fachhochschule Sudwestfalen; Abteilung Meschede (Dienstleistungsmanangement), Sprache: Deutsch, Abstract: Fur Firmen wird es immer wichtiger zu verstehen, welche Faktoren letztlich die Kundenzufriedenheit beim Kontakt mit dem Kunden beeinflussen. Gerade der personliche Kontakt von Mitarbeitern und Kunden beeinflussen die wahrgenommene Servicequalitat und Zufriedenheit. Hierbei wird die Bedeutung der Mitarbeiter an dem sog. "Magischen Dreieck" verdeutlicht. Die zentrale Aussage ist, dass die Koordination der Mitarbeiter-Kunden-Interaktion entscheidend fur den langfristigen Dienstleistungserfolg ist. Dabei ist die Herausforderung, das Verhalten des Mitarbeiters so zu steu-ern, dass die Mitarbeiter-Kunden-Interaktion eine zentrale Voraussetzung des Dienstleistungserfolgs zum Ergebnis hat: Eine hohe Bindung des Kun-den an das Unternehmen. Im Rahmen dieser Arbeit sollen folgende Forschungsfragen beantwortet werden: (1) Wann ist ein Service Encounter uberhaupt erfolgreich?, (2) Wie konnen Skripte zum Erfolg des Service Encounters beitragen? und (3) welche Einfluss hat das Rollenverhalten auf den Erfolg? Die vorliegende Arbeit verfolgt das Ziel, die Relevanz von Skripte und Rollenverhalten auf den Service Encounter herauszustellen. Um dieses Ziel zu erreichen, werden in Kapitel 2 zunachst begriffliche, konzeptionelle und theoretische Grundlagen geschaffen. In Kapitel 3 werden die Forschungs-fragen strukturiert untersucht, interpretiert und diskutiert. Ein Praxisbeispiel in Kapitel 4 soll die Erkenntnisse in der Anwendung

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656580096
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
24
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.15
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia