• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Science Education for Gifted Learners » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Science Education for Gifted Learners

ISBN-13: 9780415395335 / Angielski / Twarda / 2007 / 256 str.

Keith S. Taber
Science Education for Gifted Learners Keith S. Taber 9780415395335 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Science Education for Gifted Learners

ISBN-13: 9780415395335 / Angielski / Twarda / 2007 / 256 str.

Keith S. Taber
cena 876,20 zł
(netto: 834,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Science is central to our modern technological society, yet many of the most able pupils who could become the scientists of tomorrow turn away from science as soon as they have a choice in their studies. Science is often seen to be difficult or boring, and fails to engage or challenge those who are most suited to excel in scientific studies.

This book asks what classroom teachers can do to make sure that their science teaching is stimulating and challenging for their students. Topics covered include:

  • what do we mean by gifted and able children?
  • gifted children that slip through the net
  • challenging science through modelling
  • asking questions in science
  • exploring topical issues
  • challenging science through talk
  • after-school enrichment.

Set in the wider context of debates about the provision for those labelled gifted and exceptionally able, this book explores the meaning of these categories, and considers what they may implyin such approaches as setting, streaming, acceleration and enrichment.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - Gifted
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Science > Study & Teaching
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415395335
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
256
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.5 x 16.26 x 1.93
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Section 1: Defining Terms  1. What Do We Mean by Gifted, Intelligent or Able in Science?  2. Characteristics of the Gifted and Exceptionally Able  3. Slipping through the Net – Underachievers and Dual Exceptionalities  4. Learning with an Attitude – Working in the Affective Domain  5. Meeting the Needs of the Most Able in Science – Inside, or Out?  6. ‘Levelness’ of the Most Able in Science  Section 2: Approaches to Challenging Science Education  7. Challenging Science Learners through Modelling  8. Asking Questions in Science  9. Exploring Contemporary Issues  10. Explaining Science  11. Challenging Science through Dialogue  Section 3: Putting the Ideas into Practice  12. Applying the Ideas in Class  13. After-School Enrichment – Schools Working Together to Provide for Able Science Learners  Section 4: Reflections  14. Able Pupils Experiencing Challenging Science – What Has the Project Achieved?  15. Reflections from the Post-Compulsory Perspective  16. Meeting the Needs of Learners through Challenging Science Education

Keith S. Taber is a senior lecturer in science education at the University of Cambridge.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia