• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Rethinking Education Through Critical Psychology: Cooperative Schools, Social Justice and Voice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Rethinking Education Through Critical Psychology: Cooperative Schools, Social Justice and Voice

ISBN-13: 9781138937741 / Angielski / Miękka / 2016 / 180 str.

Gail Davidge;¬Abar;¬Abar
Rethinking Education Through Critical Psychology: Cooperative Schools, Social Justice and Voice Gail Davidge   9781138937741 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Rethinking Education Through Critical Psychology: Cooperative Schools, Social Justice and Voice

ISBN-13: 9781138937741 / Angielski / Miękka / 2016 / 180 str.

Gail Davidge;¬Abar;¬Abar
cena 190,19 zł
(netto: 181,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Since the very first co-operative school opened its doors in 2008, the complicated relations between co-operative approaches to schooling and democratic subjectivity remain unexplored. This ground breaking book considers the role of voice in co-operative schooling and its place in radical research, offering an original, critical analysis of an alternative model of co-operative schooling set within the context of the contemporary public education sector in England. Drawing on post structural theory and critical ethnographic research, the author explores how this model might offer new ways of thinking about what education is for and who stands to benefit or lose when schools adopt co-operative ways of working together across the structures of governance, pedagogy and curriculum. The book considers how participatory ways of working in education might inform a more critical educational psychology that takes engendering equality and collective well-being as an alternative starting point to measuring individual achievement and cognitive development.

This text will appeal to advanced level undergraduate and postgraduate students, researchers and practitioners, particularly in the field of psychology, education, politics and social research, with an interest in developing a critical appreciation of inequalities in education and in reimagining the possibilities for change."

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > Applied Psychology
Education > Inclusive Education
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Concepts for Critical Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138937741
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000411245
Ilość stron:
180
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.34 x 13.72 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Acknowledgements.  Series editor preface.  Introduction: Navigating social (in)justice in education  1. Co-operative education re-born  2. Conceptualising a ‘co-operative’ voice  3. Making models: From ideas to action  4. Navigating co-operation  5. Putting the co-operative ‘to work’  6. Childhood, Education and ‘Co-operation’  7. The rupture of student voice: a non-event?  8 The end of the beginning? A cautious conclusion…

Gail Davidge has over ten years’ experience as a practitioner in a variety of Primary and Early Years educational settings. She completed her PhD at the Education and Social Research Institute at Manchester Metropolitan University in the UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia