• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Retail Coaching: How to boost KPI's with Emotions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Retail Coaching: How to boost KPI's with Emotions

ISBN-13: 9781502502551 / Angielski / Miękka / 2014 / 196 str.

Benoit Mahe; Viviane Huido
Retail Coaching: How to boost KPI's with Emotions Huido, Viviane 9781502502551 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Retail Coaching: How to boost KPI's with Emotions

ISBN-13: 9781502502551 / Angielski / Miękka / 2014 / 196 str.

Benoit Mahe; Viviane Huido
cena 74,66 zł
(netto: 71,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 74,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

HOW TO BOOST KPI'S WITH EMOTION What if sales assistants arrive at the store with the same driving spirit than Rafael Nadal enters a tennis court? What if managers could actually coach their team towards their best level in KPI's and consumer experience? This book offers top coaching, NLP (Neuro Linguistic Programming) and management techniques to increase performance in retail. -Do customers ever leave your store without buying anything even though you thought you'd convinced them, without understanding why? -Have you ever felt you were badly served as a customer and said to yourself: "If only I was the boss here..."? -Would you like to communicate effectively with each of the customers in your hypermarket, even though you can't talk to them one-to-one like your father used to do? -Have you ever thought that things don't have the same importance for your staff as they have for you? -Have you ever felt that all the training programs for your staff, in which you have invested so much, have not really shown tangible results? -Do you sometimes wish you could tell an employee off but are afraid you might do it wrong and end up saying nothing or else blurt something out in an aggressive and unproductive way? -Do you admire the coach of your football team and wish you could lead your staff with the same effectiveness that he chalks up victories? -Are you looking for a career change and would like to move from being an employee to being a store or franchise owner, but don't dare make the leap? I began to sell when I was 16 years old in my home town, Vannes, in Brittany, France and I was immediately hooked by retail sales. Over the past twenty years I have worked in many stores on various continents. I have worked behind the counter, managing retail chains, opening franchises, sold to the large retail sector on behalf of the manufacturer, even worked on weekend promoter at hypermarkets This book is a summary a method to sell more more and better in stores and acocmpany each sales persons towards their best level. Benoit Mahe is a Founder Partner of CapKelenn Retail Coaching. Executive MBA from Instituto de Empresa (Madrid) and graduated from Reims Business School (France). Benoit has a 20 years' experience in Retail and is a certified Coach by the ICF (International Coach Federation), Master Practionner in NLP and member of the Global Speakers Federation. With his team he covers the 5 continents."


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Distribution
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781502502551
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
196
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia