• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Responsible People: The Role of the Individual in Csr, Entrepreneurship and Management Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Responsible People: The Role of the Individual in Csr, Entrepreneurship and Management Education

ISBN-13: 9783030107390 / Angielski / Twarda / 2019 / 283 str.

Francisca Farache; Georgiana Grigore; Alin Stancu
Responsible People: The Role of the Individual in Csr, Entrepreneurship and Management Education Farache, Francisca 9783030107390 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Responsible People: The Role of the Individual in Csr, Entrepreneurship and Management Education

ISBN-13: 9783030107390 / Angielski / Twarda / 2019 / 283 str.

Francisca Farache; Georgiana Grigore; Alin Stancu
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Small Business - General
Business & Economics > Education
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibilit
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030107390
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
283
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1 The Role of the Individual in Promoting Social Change

Francisca Farache, Georgiana Grigore, David McQueen and Alin Stancu


Part I People, Responsibility and Entrepreneurship


Chapter 2 Engaging Successful Migrant Entrepreneurs in Socially Responsible Causes: A Case from Sweden

Besrat Tesfaye and Anders Lundström


Chapter 3 Corporate Family Responsibility as a Driver for Entrepreneurial Success

Gianpaolo Tomaselli


Chapter 4 Entrepreneurial Functions and Approaches for Sustainable Maintenance of Aging and Shrinking Rural Communities

Kazue Haga


Chapter 5 Social Entrepreneurship Factors of Success and Failure in the Omsk Region of Russia

Teresa Chahine and Yulia Fomina


Part II People, Practitioners and CSR Education


Chapter 6 Yes, we can! Encouraging Responsible Management through Effective CSR Communication

Irene Garnelo-Gomez and Anastasiya Saraeva


Chapter 7 Financial Education, Literary Fiction, and Corporate Social Responsibility

Maria-Teresa Bosch-Badia, Joan Montllor-Serrats and Maria-Antonia Tarrazon-Rodon


Chapter 8 A Practical Approach for Developing Social Consciousness and Responsibility in Marketing Students

Véronique Boulocher-Passet, Nadia Lonsdale, Wybe Popma and Francisca Farache


Part III Citizens, consumers, stakeholders – shaping the future of CSR


Chapter 9 Frack Off: Climate Change, CSR, Citizen Activism and the Shaping of National Energy Policy

David McQueen


Chapter 10 Leveraging CSR to gain MNE legitimacy in Post-Arab Spring Morocco

Rick Molz, Gwyneth Edwards and Salma Msefer


Chapter 11 Identifying the Root Causes of Human Rights Violation for Workers in International Supply Chains: A Systematic Literature Review

Nizar Shbikat


Chapter 12 Corporate Wrongdoing and Reputational Risk: A Genealogical Analysis of Toyota’s Recall Crisis in 2010

Nobuyuki Chikudate

Francisca Farache is a principal lecturer at Brighton Business School, UK. Her research interests include corporate social responsibility, business ethics, corporate communication and CSR communication.

Georgiana Grigore is a lecturer in marketing at Henley Business School, UK. She is co-chair of the International Conference on Social Responsibility, Ethics and Sustainable Business. Her major area of research is in marketing and corporate responsibility, including changes that result from digital media.

Alin Stancu is Associate Professor of Corporate Social Responsibility and Public Relations at Bucharest University of Economic Studies, Romania. His current research interests include: business ethics, corporate social responsibility and marketing-management. He is the co-founder of the International Conference on Social Responsibility, Ethics and Sustainable Business.

David McQueen is a researcher, author and lecturer in the Faculty of Media and Communication at Bournemouth University, UK. His research interests include broad questions of media, power and politics; critical perspectives on PR and the media; lobbying; government, military and party-political PR; CSR and ‘greenwashing’.

This book brings the focus of corporate responsibility back to the people who are driving change in contemporary practice. Expanding current conceptualizations of CSR, the chapters come together to explore the work of a range of individuals in charge of CSR practices in contributing to societal good. Including topics such as leadership, social entrepreneurship, responsible management education, non-profit organizations and citizen activism, it aims to expand current mainstream understanding of the role individuals have in shaping CSR theory, practice, policies, and discourses.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia